Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Eindelijk echt bezig..

Gestart door Martelaty, 22 jul 2010 - 18:26

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Heb je er wel voor gezorgd dat er geen warme lucht meer vanaf je uitlaat naar binnen kan?

Martelaty

Jij bedoeld die slang die aan de behuizing vast zit?

richardwbb

Citaat van: Rens op 03 okt 2011 - 16:27
Heb je er wel voor gezorgd dat er geen warme lucht meer vanaf je uitlaat naar binnen kan?
Citaat van: Martelaty op 03 okt 2011 - 16:38
Jij bedoeld die slang die aan de behuizing vast zit?

heh?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Martelaty

Zo goedenavond allemaal!

Het was even een tijdje rustig, nou ja hier op t forum dan.
druk bezig geweest om de auto door de keuring te krijgen en dat is gelukt zoals verteld met hulp van pietje!

Maar!!

Gister eindelijk mijn nieuwe dingetjes gehaald

wat zou dit nou zijn??

Ja zeker het is mijn nieuwe motor blok en stuurbekrachtiging!!!

Eindelijk af van dat geouwehoer met mijn huidige blok, zo snel mogelijk tijd maken om het blok er in te knallen!

Marous

En, hoe staat het ervoor met de auto? ;)
~I'm in love with my car~

Martelaty

Het swappen heb ik even uitgesteld tot einde deze maand.. zou de 27ste beginnen alleen was de dag er voor om 7:30 's ochtends thuis van mn werk dus dit leek me niet heel handig! zal jullie op de hoogte houden!

Martelaty

Zo dames und heren!

Even een kleine tussen stand, ik ben dus afgelopen zaterdag begonnen met het swappen van mijn blok, vandaar even een kleine update. Het nieuwe blok hangt al boven de auto en ben druk bezig om hem er vanavond nog in te krijgen. Er zaten veel dingen tegen maar goed dat wist ik van te voren. Wil er nog wel even bijzeggen voordat ik weer veel opmerkingen krijg;), ik ben niet zo te werk gegaan zoals het hoort maar dat is een leer voor volgende keer!

ohja, en het is inderdaad een beetje koud om dit nu te doen;)

hou jullie op de hoogte.

Jeroen330

goed bezig...
Al is het zeker geen weer voor een natte lassie

eindelijk echt bezig ;)
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

Martelaty

Haha klopt ti's ook verrekte koud maar heb t er er voor over

themacpie

dat ken ik nog van m'n vrouwke haar auto... ook buiten in weer en wind (lees sneeuw en vrieskou) dat motortje moeten demonteren en terug assembleren... BRRRRRR  je mag het hebben  :wow:

Maar geeft wel voldoening natuurlijk als ie dan terug draait  ;D
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

twinturbo

Zo das wel even een flinke ingreep. Zeker met dit weer.  :P

richardwbb

Zonder kacheltje? brrrrr :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Martelaty

haha jep! blok hangt nu weer in de steunen, nu zijn we bezig om de aandrijfassen weer vast te maken zodat hij weer op zn wielen kan staan en we hem de warme schuur in kunnen drukken!

staartbek

gelukkig heb je een warme jas...
dus én stuurbekrachtiging én een fris blok, super!

goed bezig

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Martelaty

Ja en ik weeg ook ietsjes boven de 100;) dus dat scheelt ook! ivm werk kan ik pas zondag verder met als doel dat t blok zondag weer loopt!

als t blok loopt zoals t hoort en alles is technisch weer in orde dan ga ik door met het onderhoud van de auto. hiermee bedoel ik dan wielkasten behandelen en dat soort dingen!