Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door Rene Theunissen, 07 jul 2019 - 12:13

Vorige topic - Volgende topic

Rene Theunissen

Hallo,ik zal mij even voorstellen.
Mijn naam is René Theunissen,ik heb zelf geen 100NX maar mag wel al de nodige jaren klussen aan de 100 NX van zoonlief.
Dit is een 1.6 injectie uit '94. Als je kijkt naar wat de auto hem gekost heeft 10 jaar geleden bij aankoop,hoeveel hij ermee
gereden heeft en de paar probleempjes die dit opleverde kun je rustig stellen dat het een toppertje is. Als een 19 jarige zijn
eerste auto koopt wil het toch wel wat zeggen als hij er als 30 jarige nog in rondstuurt. Natuurlijk heeft de auto het
bekende roest issue,maar hij komt nog elk jaar trouw door de apk. En dat is toch elke keer gewoon weer leuk.
Laten we hopen dat de auto nog lang op de weg mag blijven,ooit word het vanzelf toch nog een classic.

richardwbb

Hoi Rene, welkom. Heb je ook een foto van de Nissan 100NX?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rene Theunissen

Rene Theunissen

Zoals je ziet ligt z'n motorkap open,momenteel staat hij helaas even stil met een kapotte dynamo.
Hopelijk is dat snel verholpen. Eerst maar eens kijken of we de diodebrug en de regelaar los kunnen
krijgen,anders zal het toch echt een andere dynamo moeten worden.

dealmaker_nl

geachte

leuk dat je je voorstelt uit welke plaats ben je ? :)

heb je de reperatie al verholpen ?

of is er wat bij gekomen ?

heb je meer foto's 

Groet Nico Amsterdam
Nico Amsterdam

Rene Theunissen

Hallo dealmaker,
De standplaats van de Nissan is Heerlen.
Met de dynamo ben ik nog bezig.
Ik heb zelf nu niet meer foto's,komen later nog wel.

dealmaker_nl

ok

dus nog niet klaar ?

maar fijne auto ?

foto's komen nog ?

Groet Nico amsterdam
Nico Amsterdam