Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door BlueNX, 13 sep 2015 - 02:27

Vorige topic - Volgende topic

BlueNX

Hallo NX ers
Vandaag in het bezit gekomen van een toffe NX, mijn naam is Ina , de Nissan is best in redelijke staat, ik heb m gekregen van mijn vader.
Ales origineel tot aan de radio toe, bj 95 , moeten nieuwe banden onder , lekt ergens linksvoor onder het rempotje benzine , 1 binnenscherm doorgeroest, en waarschijnlijk schokdempers te verwachten. Ik zoek nog een hoedenplank en en 1 dop van de velg noem ik het maar die de moeren afdekt waar Nissan op staat.
Ik ben er superblij mee, ik heb m nu geschorst , de bedoeling is om m op te knappen , Apk en genieten maar! ;D Erg leuk trouwens dit forum.
Binnenkort zal ik een foto plaatsen Gr Ien

Boumannick

Welkom en geniet van je nx

iceman13

Ik ben aan het leren. Als de schade minder kost dan een opleiding motorvoertuigentechniek, vind ik het goed.

HarriePekel

Welkom Ien, maak ook ff duidelijke van je doppen, heb er hier ook 3 maar wil ze toch niet gebruiken ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Rens


BlueNX

Bedankt voor de reactie's , leuk :D Foto's volgen nog ;)

Arthur

Hallo Ina,

Ik ben ook een beginnend NX rijder en bij mij ontbraken er 3 van die afdekdoppen.
Bij onze lokale autosloperij heb ik ze op een Nissan Primera gevonden.
Net als jij zoek ik ook een gave hoedenplank, want in de mijne zitten royale speakers met een bijbehorende verstevigingsplank. Als jij een gave hoedenplank heb gevonden en er toch speakers in wil kunnen we misschien ruilen.
Bel evenwat sloperijen bij je in de buurt, want daar zijn ze best wel te vinden voor onderdelen.
Never drive faster than your guardian angel can fly.

BlueNX

Even een paar pics :

Rens

Donkerblauw, die zie je niet veel. :)

Wees er zuinig op. ;)

HarriePekel

#9
Die doppen worden lastig, dat zijn kappen die voor de velgen gemaakt zijn  :(
Zijn dus specifiek velg afhankelijk, niet merk gebonden.
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

BlueNX

Ach ik heb geen haast , ben zelf ook weg van deze kleur  :yum:

HarriePekel

Mocht die parkeer plek vrij toegankelijk zijn, zou ik wel het kenteken verwijderen trouwens, hij mag niet zichtbaar zijn vanaf de openbare weg tijdens schorsing  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

BlueNX

Thx Harrie , is afgesloten  ;)

Rens

#13
Een geschorst voertuig mag niet op de openbare weg rijden of staan, op de site van de RDW staat niks over het al of niet zichtbaar zijn van het geschorste voertuig.

Tenminste, dat lijkt mij logisch :P

HarriePekel

Betaal jij de boetes van Belastingdienst? Die kijken er niet naar, zolang ze zichtbaar zijn geplaatst mag je wegenbelasting en boetes betalen volgens hun.
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)