Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door Raymondroadking, 19 mei 2013 - 14:17

Vorige topic - Volgende topic

Raymondroadking

ok ja ik heb mijn opa ook gebeld en hij was ook verrast dat er zoveel GTI's waren maar er is met de verkoop tegen hem gezegd over de eerder genoemde aantallen. En dat is hem door een dealer verteld dat er wereldwijd 45 zijn en 7 in NL. Het kriebelt me echt al tijden om dit tot op de bodem uit te zoeken! maar ik kan er echt nergens iets over vinden. begin steeds meer te twijfelen aan de waarheid van die dealer.

richardwbb

Nou ik ben zo bij met de Almeerse Nissan dealer, echt toppie ;) Maar eh 45 wereldwijd en 7 in NL klinkt meer als Lamborghini of zo.

En dat je vindt dat het er veel zijn.....

Het verhaal van de dealer kan niet waar zijn, het is geen handgebouwde auto van een paar ton, het is dan wel een GTI maar het is gewoon een productiewagen

Enne ook met andere merken maken ze zo niet meer, mensen kopen het niet, tis tegenwoordig hot hatch  :'(
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Raymondroadking

Ja naja veel veel... vergeleken bij die 7.. maar inderdaad ik zei ook al tegen mn opa er staat geen paardje op mn motorkap.. en als t idd een limited edition is had er wel ergens een plaatje gestaan ../45

Geef mij deze auto maar dakje eraf in de zomer.. heerlijk gewoon!!

richardwbb

Er zijn genummerde Micra's :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Raymondroadking

Ik zat daarnet wel in het excel bestand te kijken die Rens had neergezet bij "geregistreerde auto's" maar daar staat die van mij niet tussen. Is dat toeval of houd dat in dat die van mij toch anders bij t RDW staat geregistreerd?

Rens

Ja als 100NX 2.0E. Zonder U9 dus, want er zit geen katalysator onder. Dus weer een extra handelsbenaming om op te zoeken. :P

Raymondroadking

O ok!  ;D nou weten we dat ook weer! Grappig!