Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door bronkie, 02 nov 2010 - 21:22

Vorige topic - Volgende topic

bronkie

hoi
ik ben erik
ben 18 jaar en woon in putten
en ben sinds zaterdag in het bezit van een 100 nx en wel de oude 100nx van roy(blackout) :D

Knight100nx

welkom op het forum en veel plezier hier en met de NX :D

Rens

Welkom  ;D  
Gelukkig verdwijnt deze mooie 100NX niet uit het zicht van de club.  ;)

patrick100nx

welkom en onwijs gaaf dat je je aangemeld hebben,.. blijft toch een soort club icoon die NX ;)
zuinig op die NX zijn hoor, zitten heel wat uren zweet werk in ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

bronkie

dankje
ja roy vroeg me of ik me in wilde schrijven op het forum en lid te worden van de club dus dat maar even gedaan. en ik denk dat het ook wel handig is met onderderlen enzo
omdat die volgens mij best wel moeilijk te krijgen zijn.

haha en ik zal er heel zuinig op zijn hoor ;)

Mojo

Hoi Erik, en welkom!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Ginko

Hoi en welkom! veel plezier op het forum en met de club  ;D

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Deep purple

Welkom hier en heel toevallig afgelopen zondag in putten geweest op kraambezoek  :)

BlackOut

Cool dat je je aangemeld hebt erik ;)
Ik ben alleen nog steeds op zoek naar je flesje lak :S
Maar voor een schade bedrijf moet het geen probleem zijn om de kleur na te maken
Ik ga nog een keer het hele huis uitpluizen voor je

En patrick dat is wel het grootste compliment wat ik ooit voor mijn werk heb gehad xD
Dank u

michxtreme

Welkom hier! ;) heel leuk om de nieuwe eigenaar van roy's oude NX hier terug te zien! :)
ga je ook een projectje bijhouden? wat het zoeken van onderdelen betreft: op de sloop staan genoeg NX'jes waar nog veel aan zit en anders hebben we hier nog wel een aantal clubleden die de garages vol hebben liggen :D dus dat gaat helemaal goed komen ;)
The only limit is your own imagination

bronkie

okey ik hoop dat je hem nog vind want t lijkt me wel handig voor als ik ooit iets met de auto heb.
verder ben ik nog steeds erg blij met de auto sta er elke avond weer bij te kwijlen  ;)
alleen jammer datk me rijbewijs nog niet heb maar dat komt snel hoop ik.

en ik weet niet of ik een projectje bij ga houden wil uiteraard nog wel wat dingen aan de auto doen maar zit eigenlijk normaal nooit op forums en weet nie eens hoe ik foto,s erop moet zetten enzo dus das dan ook nie egt handig maar miss dat ik dat nog ff uitpluis en t wel doe hoor ;)
haha ja dat scheelt dan weer.

over onderdelen gesproken weet r iemand waar je gasveren voor de achterklep kan krijgen en dan wat sterkere dan normaal i.v.m. de spoiler?

Marous

Heej welkom :D Een nieuwe met een oude bekende ;) Veel plezier hier ;)
He, nou hoeven we een keer NIET om foto's te vragen, hahaha :P
~I'm in love with my car~

DJ Ramonski

Welkom op het forum :) Veel plezier met Roy's oude NX.

@Marous: we vragen altijd om pics :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

BlackOut

@ eric ik doe me best voor je.
Snap niet dat zoiets kwijt kan zijn :S
Maja doet me goed om te horen dat je er blij mee bent ;)
En zorg goed voor me schatje!!! xD