Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door joast, 28 okt 2010 - 21:19

Vorige topic - Volgende topic

joast

hallo

ben joost ,

heb me hier ook maar even aangemeld

ik cross met een 100 nx gti 

compleet kaal gestript , om door te lassen en de kooi er in te lassen en te spuiten

kooitje

uiteindelijk is die zo geworden.

Mojo

Heh heh, wil dat een beetje?

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Marous

Da's weer eens wat anders he ;)

Welkom hier ;D
~I'm in love with my car~

Pietjuh

Ik zeg sr20ve erin en gaan met die hap :-)
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

michxtreme

Haha nice. Welkom hier.
The only limit is your own imagination

Ginko

ook leuk  :D

Ik mag hopen dat die stoel niet zo kaal blijft?  zit een beetje hard  :P

richardwbb

Hoi Joost, hou 'm wel heel ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Gouke

Nissan 100nx 2.0 GTi rood. Een echte.

joast

dank je allemaal

gaat opzich redelijk heb van het jaar alleen niet veel kunnen crossen

stoel zit schuimrubber in , je hoeft er natuurlijk ook niet mee de wereld rond te rijden  ;D

sr20ve heb ik ook over na zitten denken , alleen die blokken zijn standaard nooit geleverd in een 100 nx aangezien ik standaard klasse rij kan ik daarom gediskwalificeert worden

gr.

~*Angel*~

Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

grover

Welkom Joost.  Mooi dat je de nx vertegenwoordigd op de crossbaan.
We hebben hier op het forum nog een "nx-crosser". Pieter.
Alleen niet teveel nx-jes slopen hé, anders blijven er niet genoeg op straat...... haha.

SR20DE

Welkom joost

Spuit je de schermen niet vol met purr? Iemand in de cross die ik ken spuit altijd de deurpanelen en de achterschermen helemaal vol met pur en dan een aluminium plaat ervoor. als dat goed is uitgehard is t echt kei en kei hard komen er minder erge deuken in de auto.

Citaat van: joast op 30 okt 2010 - 11:30
sr20ve heb ik ook over na zitten denken , alleen die blokken zijn standaard nooit geleverd in een 100 nx aangezien ik standaard klasse rij kan ik daarom gediskwalificeert worden

ja ach als je alleen de kop en intake vervangt, grotere oliepomp en ecu met wat extra draadjes, dan is er toch niks aan de hand. en als t goed is staat er op de sr20ve ook alleen maar sr20, maar daar zou mojo nog ff naar kijken op z'n blok (sr16ve). dus ben wel benieuwd of ie al gekeken heeft.

enne wat las je allemaal door aant chassie? heb je misschien wat foto's enzo? dit is altijd wel handig om te weten, want dan word je chassie een stuk stijver.

Mojo

Oeps, niet gekeken. Zal wel even vragen op  SR20forum.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

richardwbb

SR20DE is zelf ook aan het doorlassen. Ben ik ook erg benieuwd naar wat er zoal zinvol is om door te lassen.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

SR20DE

word t chassie stijver en sterker en dus tordeert hij minder.
maar ben daar nog niet mee bezig ik wil het ook gaan doen.
ze doen t ook bij rally auto's enzo.