Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

The Deathbat

Gestart door deathbat, 16 apr 2008 - 20:09

Vorige topic - Volgende topic

deathbat

in Rotterdam ergens volgens mij :P weet ook niet precies

Loesje

hihihi was je verdwaald

Wesley

Heey Mike,

Toffe foto's man, wie heeft die gemaakt ??? ;)

Groetjes Wesley, Megane rijder ;)

nissanpower

heb je wel is zien rijden in schiedam ook,keertie bij bobs autowasserette op sgravenlandse weg.
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

deathbat

Zou best kunnen, woon in Schiedam vlak bij de bob.

nissanpower

ok,men werk zit daar,rijden altijd allemaal van die mooie tempus bussie rond ;D
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

deathbat

jah die ken ik ;) Vroeger heb ik daar ook nog wel een paar keer die paarse van je gezien. Kan dat kloppen?

Loesje

zo das lang geleden....

nissanpower

jep,toen ik er net werkte reed ik idd nog met die paarse,en soms men groene
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

deathbat

Jah is ook lang geleden :P Die groene heb ik volgens mij daar nooit gezien toen.

nissanpower

was ik ook niet zo vaak mee ;D maar dat was vroeger,wagen ziet er nog wel netjes uit volgends mij,je bent er wel zuinig op denk ik zo.
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Loesje

Citaat van: deathbat op 18 jun 2008 - 22:10
Jah is ook lang geleden :P Die groene heb ik volgens mij daar nooit gezien toen.
toen had ik zelfs mijn nxje nog....

deathbat

Ik ben er idd zuinig op. Was voor mij echt een droomauto en was ook echt super blij toen ik hem kon kopen. Ik vind het zonde als die kapot zou gaan. Helaas heb ik op mijn voorlip wel een paar plekjes door drempels, maar dat gaat weer gemaakt worden.

nissanpower

ja stefan was ook blij dat je m kocht ;D,hoewel die t ook wel beetje jammer vond natuurlijk
en vind dit zeker een mooie nx ondanks de carzone set,een van de weinige waar ik m netjes bij vind staan,nou nog effe gti blok erin hangen ;D
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

deathbat

Logisch dat hij het jammer vond, zou het ook heel jammer vinden. Carzone is ook niet mijn meest favoriete set, maar vind het inderdaad op deze wel heel netjes staan. Gti blok zou ik zeker wel willen, staat ook echt op mijn verlanglijstje ;)