Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

ook maar weer ff voorstellen

Gestart door Frank, 16 mrt 2008 - 14:13

Vorige topic - Volgende topic

Loesje

Citaat van: Frank op 17 mrt 2008 - 21:14
Bedankt voor de reacties ;)

Citaat van: DonJunior op 16 mrt 2008 - 16:19
Ik vind dat je gave velgen onder die antraciete nx hebt staan!! Netjes hoor!
Ja dank je, die zitten er nog niet al te lang onder. Ik zit ook te twijfelen om ze over te zetten op me blauwe nx.

Citaat van: Loesje op 16 mrt 2008 - 23:09
ps. je bent toch niet mn oude buurjongetje he... die heette ook Frank :P

Nee niet dat ik weet :). Ik woon in de krijtmolen 8). Jij had in de waterradmolen gewoond? das om de hoek (letterlijk)

nee daar bedoelde ik niet, toen was ik nog te jong...
woont/woonde daar in die wijk ook nog een andere (ex??)nx rijder (tim geloof ik).
Ik heb het over de breitnerlaan (of hoe je dat ook schrijft)

DJ Ramonski

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

DonJunior

Citaat van: Frank op 17 mrt 2008 - 21:14
Bedankt voor de reacties  ;)

Citaat van: DonJunior op 16 mrt 2008 - 16:19
Ik vind dat je gave velgen onder die antraciete nx hebt staan!! Netjes hoor!
Ja dank je, die zitten er nog niet al te lang onder. Ik zit ook te twijfelen om ze over te zetten op me blauwe nx.

Hoezo twijfelen?
Gewoon doen gek!! haha (h) Maar die antraciete gaat er helemaal uit dan of wat?!

DJ Ramonski

Wat DonJunior zegt niet twijfelen. Gewoon doen. Mocht het niet bevallen kun je ze nog altijd omgooien.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Frank

Hoezo twijfelen?
Gewoon doen gek!! haha (h) Maar die antraciete gaat er helemaal uit dan of wat?!
[/quote]
Naja ik denk wel dat ik ze ga overzetten. Moet alleen nog ff tijd voor maken. Ja die antreciete nx gaat binnekort weg, helaas  :(. Een injectie rijd toch even beter, sneller en zuiniger  :). Vooral omdat ik nu lange afstanden rij is dat wel handig. Ik ga binnekort es kijken wat de staat van de antreciete is. Mocht het allemaal nog meevallen dan komt ie in de verkoop. Inmiddels hebben we alle kwaaltjes al meegemaakt (wielkasten, vacuumslangen etc.) dus wat dat betreft moet ie nog wel ff meekunnen. Maar dat is voor latere zorg... je merkt het wel aan een evt verkoop topic  :P

[/quote]
woont/woonde daar in die wijk ook nog een andere (ex??)nx rijder (tim geloof ik).
[/quote]
Verderop stond wel altijd een zwarte nx, maar das alweer 3 jaar geleden denk. Volgens mij een gti. Maar die staat er nooit meer...

Loesje

Citaat van: Frank op 18 mrt 2008 - 17:57

[/quote]
Verderop stond wel altijd een zwarte nx, maar das alweer 3 jaar geleden denk. Volgens mij een gti. Maar die staat er nooit meer...
[/quote]

Ja klopt, dat was m....
3 jaar geleden is best mogelijk heb mijn nx in 2002 (geloof ik) gekocht

IDDesings

allemaal bekende hier opdeze manier haha :P

welkom ;)

dopey

eej een bekend gezicht.. welkom (beetje laat maar toch)
Aint nothin sweeter than a one liter

patrick100nx

Welkom hier frank,, Ik kom je wel eens tegen op de weg als ik naar me werk ga op de fiets :( Is straks ook over ;D Als je je NXje te koop gaat zetten moet je het maar ff doorgeven..

greetz patrick

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Frank

Citaat van: patrick100nx op 04 apr 2008 - 10:58
Welkom hier frank,, Ik kom je wel eens tegen op de weg als ik naar me werk ga op de fiets :( Is straks ook over ;D Als je je NXje te koop gaat zetten moet je het maar ff doorgeven..

greetz patrick

Je hebt PM  :D

dopey

Aint nothin sweeter than a one liter

Frank

Citaat van: dopey op 07 apr 2008 - 19:09
gaat in de verkoop dus?
Ja helaas wel. 't blijft tog me eerste wagentje  ;). 't zou leuk zijn als Patrick100nx em koopt, dan zie ik em af en toe nog es  ;D

Mimi

en wat voor auto neem jij dan?
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

Frank

Citaat van: Mimi op 08 apr 2008 - 16:38
en wat voor auto neem jij dan?
Ik rij nu een 100nx 1.6 injectie uit 1993. zie pagina 1  ;)
Ik rij tegenwoordig 90km per dag en aangezien de benzineprijzen steeds hoger worden, wilde ik wel wat zuiniger rijden. En 't blijft een 100nx natuurlijk  :)