Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Mijn blauwe 100NX voorstellen

Gestart door TheMisterPixel, 02 jan 2020 - 10:35

Vorige topic - Volgende topic

TheMisterPixel

Hallo iedereen op het forum. Ik ben Liam en ik zit nog in VWO6 bij de tijd van schrijven. Ik kom uit Vianen (UT), en een andere hobby naast auto's is bezig zijn met computers. Ik houd veel van auto's en zat al langere tijd te zoeken naar de juiste 100NX voor mij. Misschien kennen jullie hem al wel, hij werd ook gepost naar de 100NX club Facebook-pagina.

Over mijn 100NX:
Het is een 1996 model, met een GA16DE injectie en een handbak. Hij is blauw en is in hele goede staat. Roest is nagenoeg niet aanwezig en het dak sluit goed af. De verf is mooi, met weinig mindere plekjes (alhoewel hij niet in museumstaat is, maar dat moet je ook niet willen  :))
Ik ben heel trots op mijn auto. Het is een auto waar ik van houd, en niet een saaie Peugeot 206. Ik zal er goed voor zorgen.

Plannen met de NX:
Nagenoeg standaard laten. Geen bodykits of over-the-top spoilers. Op korte termijn wil ik andere speakers inbouwen, want de voorspeakers zijn kapot, en klinken echt als bagger. Op langere termijn wil ik misschien andere velgen onder de 100NX.
Hieronder wat foto's:

Vragen of tips? Aarzel niet om een reactie achter te laten!
'96 Nissan 100NX GA16DE TJ4 2019-Heden

HarriePekel

Welkom Liam, en veel plezier met je aanwinst  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

richardwbb

Citaat van: TheMisterPixel op 02 jan 2020 - 10:35
(alhoewel hij niet in museumstaat is, maar dat moet je ook niet willen  :))

niet een saaie Peugeot 206.

de voorspeakers zijn kapot

Dat lees ik graag

Dat lees ik graag en vind ik leuk

Waren ze goed klinken ze ook bagger dus gewoon wegmieteren. Er is hier wel een topic hoe je de grootste inbouwt met wat aanpassen en als je echt hedendaagse auto geluid wilt dan is het maken van een klankkast nu niet gelijk heel simpel maar mocht je echt en dan ook echt gesteld zijn op geluid in je auto echt iets om te overwegen, staat ook ergens in het forum maar ik zou nu even niet weten waar precies.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Chris

ThijsOG

TheMisterPixel

Bedankt! Die spoilers zien er ook wel goed uit!

'96 Nissan 100NX GA16DE TJ4 2019-Heden