Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Hoi

Gestart door iceman13, 28 nov 2009 - 21:20

Vorige topic - Volgende topic

iceman13

Hallo Iederen,

Ik ben Jeroen.

Een jaartje terug heb ik een Wit 100nxje, 1991 1.6 automaat gekocht.

Deze wil ik nu stukje bij beetje "opknappen", eigenlijk is hij al gewoon goed, maar ik wil haar(ja, mijn 100nx is vrouwlijk) mooier maken.

Opknap plannen: Houte dashboard met bij passende armsteun(gewoon die van marktplaats) witte tellerplaten+chrome rand. Eerst "leder look" stoel hoezen, later leren bekleding(nog even door sparen)
Ms bodykitt (ik heb de neus al, zoek nog goede skirts en een achterlip).
Zij gaat parelmoer wit gespoten worden, maar de grijze strip blijft zoals bij de eerste nx modellen.

Tip zijn bij mij altijd welkom, ik heb 2 rechterhanden, maar ben helaas links.
Ik ben aan het leren. Als de schade minder kost dan een opleiding motorvoertuigentechniek, vind ik het goed.

Jeroen330

Welkom naamgenoot, het klinkt allemaal als een leuk project! Hoe staat het met de roest? Als ik de auto zou overspuiten dan zou ik de strips meespuiten omdat het de auto een mooier geheel geeft.. Verder is dat ook maar een kwestie van smaak hoor! Groet
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

iceman13

Voor ik het vergeet Storm, mijn zoon van bijna 3, is gek op mijn nx.

Voor hem zijn alle sportwagens nissans: masserati, lamborghini, porsche voor hem zijn het allemaal nissans.

Maar hij is 1 januari jarig, weet iemand een 100nx trapauto?
Ik ben aan het leren. Als de schade minder kost dan een opleiding motorvoertuigentechniek, vind ik het goed.

iceman13

Mijn zwager is autospuiter,en een goede. Technies is het geen plobleem. En kwa smaak,ik wou hem eerst  british racing green spuiten met witte viperstrepen (als gezins auto hebben we een rover 45, ik hou van de Britse stijl), maar dan wordt zij er uit als een nep jaguar.
En ze is een echte 100nx, zonder roest. Ik wil het zo dicht mogelijk bij het origineel houden.

Zeurdoos

Welkom en veel plezier hier en met de NX ;)

100nx driver

welkom hier

SpitFire

welkom hier :)
Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

richardwbb

Hoi Jeroen, welkom!

Heb je al bedacht wat voor velgen er onder gaan komen als die er al onder komen? Ik zie de originele wieldopjes nog zitten. Ik moet zeggen, ik vind het een zeer passende wieldop voor het model. Ze zijn er ook geheel wit geleverd! Strikt genomen is hij met parelmoer niet origineel meer maar je bent wel subtiel de uitstraling aan het verbeteren. En bij eventuele verkoop zal die wellicht iets meer waard zijn en waarschijnlijk ook sneller van de hand gedaan. Heb je al nagedacht over het meespuiten van de spiegels en eventueel die grijze rand van de dorpels en achterbumper ook meteen wit maken? Zij is dan meer waard en ben je nog sneller klaar ook :)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

grover

Welkom Jeroen. succes met de plannen.

twinturbo

Welkom hier. Succes met het opknappen.

Mimi

hey hoi welkom hier.

wij hebben dit jaar een 100nx trap auto gemaakt,

dus succes  ;)

veel succes met het opknappen van je auto
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

iceman13

Citaat van: richardwbb op 29 nov 2009 - 03:31
Hoi Jeroen, welkom!

Heb je al bedacht wat voor velgen er onder gaan komen als die er al onder komen? Ik zie de originele wieldopjes nog zitten. Ik moet zeggen, ik vind het een zeer passende wieldop voor het model. Ze zijn er ook geheel wit geleverd! Strikt genomen is hij met parelmoer niet origineel meer maar je bent wel subtiel de uitstraling aan het verbeteren. En bij eventuele verkoop zal die wellicht iets meer waard zijn en waarschijnlijk ook sneller van de hand gedaan. Heb je al nagedacht over het meespuiten van de spiegels en eventueel die grijze rand van de dorpels en achterbumper ook meteen wit maken? Zij is dan meer waard en ben je nog sneller klaar ook :)

Het zijn geen wiel doppen, Dit zijn opgekalefaterde (nep,agfgeplatte ronde)spaakvelgjes, onder golfjes zie je ze erg vaak. Ik ben even de naam van het bekende merk kwijt.

Er komt een bodykit op/om, dorpels en achter bumper zullen houdbaar gemaakt worden, maar niet cosmeties gespoten.

Ik zoek nog skirts, die passen bij mij, bij de rest van mijn plannen.

Jeroen330

Hey Jeroen, ik heb even je post aangepast..
Als je voortaan wil reageren op andermans post, klik dan op "Quote", rechtsboven in de desbetreffende post.. die wordt dan automatisch verwerkt zodat jij erop kan antwoorden...

Dit om verwarring te voorkomen wie er wat zegt..
Alvast bedankt!

iceman13

he, bedankt!

moet nog ff wenne, hoe het hier werkt!

Jeroen330

Geen probleem..

Als je vragen hebt, kun je altijd even PMmen