Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Hallo mensen.

Gestart door imprezzion, 11 mrt 2015 - 16:56

Vorige topic - Volgende topic

imprezzion

Hallo,

Ik ben Myron Schouwstra, 23 en woonachtend in Gorredijk, Friesland.
Ben nu sinds een paar maand in het bezit van een 100NX welke ik via marktplaats heb gekocht van een ander lid hier getuige de 100nx club stickers op de achterste zijramen :P

Ondanks de 222000km op de teller loopt en rijd de 100nx enorm lekker. Komt ook door de goede zorgen van de vorige eigenaar en het feit dat ik ook zeer goed met de auto omga en wel aardig weet wat ik doe onder een motorkap ;)

Hij is niet helemaal standaard, Remus uitlaatsysteem vanaf de cat, open filtertje, andere spoiler (heb de orig. er ook bij), sideskirts, voorbumper enz. Achterbumper is er ook bij maar die moet nog even gespoten worden en op maat gemaakt voor de uitlaat.

Aangezien ik natuurlijk verder wil gaan met stukje bij beetje de auto naar mijn eigen wens aanpassen, zowel motorisch als styling, is een lidmaatschap op een forum zoals deze onmisbaar. De hoeveelheid kennis hier zal mij vast en zeker meer dan eens uit de brand helpen :)

Projecten die ik nog wil gaan doen op korte termijn:
Achterbumper passend maken, spuiten en monteren.
Mistlichten voor in de bumper toevoegen. Zijn nu alleen lege glazen.
Deurpanelen in het interieur met leer / skai bekleden. Stoelen e.d. zijn al leer en in nieuwstaat maar de stoffen deurpanelen zijn versleten.
OBX / Manzo / vergelijkbaar uitlaatspruitstukje halen.
SR20 gasklephuis / MAF / ECU.
EGR eruit halen.

Met vriendelijke groet,
Myron

Rens

Hee, welkom. Zeker een bekende 100NX, fijn dat deze in beeld blijft. :)

MikeyG

Ziet er gaaf uit. Met mijnes ben ik ook iets van plan in die richting, maar dan in het blauw  ;D
They say a good car is like a beautiful woman. You know you're not the first, but do you really care?

Dream car: Nissan R34 Skyline GT-R, or Silvia S15  :)

drent100NX

Hee welkom,  ik heb je 100nx vaak gezien in gorredijk   haha  ziet dr goed uit!
tot mijn spijt eerste 100NX 1991 1.6 weg gedaan door omstadigheden (zr-93-pg), nu weer trotse eigenaar van een 100NX 1992 1.6 (fh-td-85)

themacpie

Welkom hier! Mooie plannen.
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Wilhelminaoord

Fijn om te zien dat je er erg zuinig op bent!!!
Ik mis de nissan achteraf enorm ook al heb ik nu ook een erg fijne auto weer voor terug gekocht...

Veel plezier straks als de mooie warme dagen er weer aankomen :)