Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Hallo mensen

Gestart door KaBroN, 20 apr 2009 - 14:08

Vorige topic - Volgende topic

KaBroN

Hallo mensen van de 100 nx owners club. Ik ben Kadir en heb een vraagje. Ik heb net mijn rijbewijs en wilde een auto halen. Nu heb ik dus een mooie nx100 gezien op internet en ben ook al gaan kijken. De auto zag er wel netjes uit, alleen de linker zijskirt leek wel vastgeplakt met cement, maar ik heb er niet echt verstand van:l. Nu is mijn vraag waar moet je bij een 100 nx op letten, wat zijn zeg maar de probleempuntjes bij een 100nx? De auto was 2240 met rijklaarmaakkosten 2700 heb er 2500 van kunnen maken is dat misschien teveel voor een nx? Ik hoop advies te krijgen van jullie. Oi

PS:Dit is de 100nx die ik overweeg gaan kopen: http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Nissan/100+NX/2679601/algemeen.htm?sortering=PRIJS_AFLOPEND&merken=Nissan&modellen=100+NX&totPrijs=3400&vanBouwjaar=1984&totBouwjaar=2009&postcode=3089&dealerTypes=AUTOBEDRIJF&dealerTypes=BOVAG_ABA&dealerTypes=BOVAG_NDA&dealerTypes=MERKDEALER&dealerTypes=PARTICULIER&paginaNummer=1&total=58&pos=8

Street Respect

Hoi Kadir,
Leuk dat je een 100nx wil gaan rijden, echt een aanrader, maar ik vind de prijs erg hoog €2500,- is echt veel geld, volgens mij zie ik op de foto dat de voorbumper opnieuw is gespoten maar dan lichter rood.  ::)

Die skirt is denk ik geen cement want dan word hij wel erg zwaar  ;D, ik denk dat het plamuur is en door een kleine tik is die wat gaan scheuren of brokkelt wat af.
De km stand is wel netjes maar er zijn meer nx'en te koop met 145 op de teller.

Verder gewoon goed kijken op roest (in wielbakken) en uitgebreide testrit zegt vaak al veel.

De velgen staan er wel erg mooi onder
Mijn tip: Kijk verder op marktplaats of bij dealers, je hebt voor 1500 echt wel een leuke nx, die je dan verder naar je eigen smaak kunt aanpassen, houd deze site ook daarvoor in de gaten.

Succes met de aankoop Kadir

Zeurdoos

Pff vind het een hoop geld ik zou de rode van wouter hier op het forum kopen ;)

Prijs is iets minder en hij is wel 2 jaar jonger ;) en mooie stoelen der in beetje verlaagd dus gewoon meer waart voor je geld ;)

http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=1857.0

Maar welkom trouwens hier en suc6 met het vinden van een leuke GOEDE nx ;)

twinturbo

Welkom hier. Dat is een flinke prijs voor een nx uit 94. Kijk in ieder geval wel goed of de achterwielkasten en dorpels roestvrij zijn. Succes met de aankoop van een nx.

TimTube

Die prijs is idd veel te hoog, dan zou ik ook die van Wouter halen, daarvan weet je iig dat het goed is.

Verder is er in de How-to sectie ook een lijstje van waar je op moet letten bij de aankoop. Succes ermee!

100nx driver

welkom hier.

wat casper( zeurdoos) al zegt ik heb ook nog een rode 100nx uit 96 met vette stoeltjes verlaagd verpootbrug. echt een lekker autos om mee te rijden.

en je krijgt er bij mij gewoon 3 maanden garantie bij en een vol jaar APK ;)

eltjo100881

Elmo

SpitFire

Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

Rik

welkom hier , en over je eventuele aankoop is al genoeg gezegd , ik zou zeggen de rode hier van het forum ;) Succes
500SEL

sanderks

Ook van mij uit welkom hier, en suc6 met je keuze ;D!

keesissan

Welkom

en suc6 moet het beslissen van je nx aankoop :P

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold