Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door KJ-100nx, 17 apr 2021 - 17:41

Vorige topic - Volgende topic

KJ-100nx

Hallo 100NX-liefhebbers,

ik ben net lid geworden van deze mooie club! Op dit moment heb ik nog geen 100NX maar dat is wel altijd een droom geweest.  Dus ik hen besloten om een NX te gaan kopen, nu ze er nog zijn. Ik merk dat het aanbod erg klein is, dus daar zal ik het mee moeten doen. Zelf heb ik in het verleden een Nissan Sunny, Primera en later een Toyota Avensis gereden, dus ben wel fan van Japanse auto's. Als er nog tips s zijn bij de aanschaf van een NX of als iemand een nx te koop heeft laat het mij dan weten. Leuk om bij de club te zijn!

Chris

Welkom op het forum.

Rooky

Hello and welcome.  There is a wealth of information here that will help in your search for a good NX.

HarriePekel

Welkom KJ-100nx.
Helaas heb je jezelf enkel aangemeld op ons forum, clublid worden gaat toch iets anders  ;D
Succes met je zoektocht en mochten wij als bestuur iets vinden dan denken wij aan je  ;)
Trouwens, Nico had er 1 te koop laatst, roestvrij gemaakt al  8)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

richardwbb

Stef de Bont heeft ook wat staan maar ik ken de auto niet.

https://nl.leparking.be/#!/tweedehands-auto/nissan-100nx.html%3Fslider_prix%3D500%7C400000%26tri%3Dprix_croissant

Anders gewoon https://nl.leparking.be en ja de markt is anders en er is een afstand maar gti ja kan wel
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rooky

Wow so many NXs available in Europe. I'm definitely living in the wrong country.

richardwbb

not sure but nx from us saudi japan came that actually whole world i learned k11 vietnam not sure about 100nx though and nowadays nissan offering meh are but not everywhere
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily