Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Even voorstellen.

Gestart door Zeurdoos, 29 okt 2018 - 10:38

Vorige topic - Volgende topic

Zeurdoos

Nou Wie ben ik, Sommige zullen mij al kennen uit het verleden (een jaar of 10 a 11 terug) toen botste ik regelmatig op het Forum met alle gevolgen van dien. Gestopt met de club auto weg gedaan enz enz. Nu wil ik dus weer fris beginnen en het verleden laten voor wat het is.

Dus hier een nieuw voorstel topic van mij  8)

Ik ben Casper nu 37 jaar oud al weer woon in Bergen op Zoom en mis nog alle dagen mijn 100NX (laatste tijd steeds meer) mijn laatste 100NX was een 1.6 injectie die ik samen mat wat andere mensen toen heb omgebouwd naar een 2.0 (SR20DE er in gelepeld) reed heerlijk ook regelmatig met de events op Zandvoort en Assen met het vrij rijden op de baan gezeten.

Nu wil ik toch weer gaan kijken voor een 100NX dus hoop ik iets goedkoops te vinden met niet te veel roest en verder maakt het niet echt uit hoe hij er uit ziet want da pas ik toch zelf wel weer aan.

Hier wat foto's van hoe mijn 100NX was  8)

HarriePekel

eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Rens

Welkom terug Casper.

Mooie tijd was dat. Bij de recordpoging skirts monteren en gelijk op kleur brengen met een potje verf en een roller  ;D

richardwbb

Hey Casper welkom terug, ik ben benieuwd of je al een NX op het oog hebt.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Zeurdoos

He @richardwbb ga as vrijdag kijken voor een rode carb die naar zeggen harde dorpels en wielkuipen heeft  8)

HarriePekel

Het kan.. Maaike heeft er ook 1  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

Zeurdoos

Ben heel erg benieuwd dus zal het as vrijdag gaan zien  8)

Devilin

Maaike

Welkom (terug)! Ik heb mijn NX nu 3 jaar dus ik ken je niet uit het verleden.

Enne, ik heb familie op Tholen wonen, dus af en toe kun je mijn rode NX carb in de omgeving van Bergen op Zoom tegen komen!  ;D
100NX 1.6 U9 (carb)   1992, rood