Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door skip, 15 mrt 2011 - 17:31

Vorige topic - Volgende topic

skip

Hallo ,mijn is skip woonachtig locatie Gouda en bezit nu enkele weken een nissan nx bouwjaar 96 ,waarom ik hier eigenlijk op zit deze forum is dat ik echt nergens een normale cartepakking kan bestellen ,carterpan wel maar geen pakking wie help me uit de brand en kan mijn een mailtje sturen mijn dank zou enorm zijn ,na een korte tijd merkte ik eigenlijk dat ik een lekkage in mijn pan hebt geen pakking lek maar gewoon lek ,wie stuurt mij een link waar ik de pakking kan bestellen ,email skippy.1966@hotmail.com

Mojo

Hoi en welkom!

De carterpan heeft niet echt een echte pakking. Wel wordt er gebruikgemaakt van een vloeibare pakking. De lokale autoboer zou je wel verder moeten kunnen helpen.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Pietjuh

Inderdaad is de carterpan fabrieksmatig geplakt met vloeibare pakking, overigens kun je in de VS wel echte pakkingen hiervoor kopen, deze zijn van kurk gemaakt, maar ik heb hier niet echt goeie ervaringen mee.

Welkom overigens.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

richardwbb

Hey welkom!!! Heb je ook foto's van de wagen? Wat ben je van plan er mee te gaan doen? Welke kleur heeft ie?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

grover

Welkom Skip, succes met de carterpan-knutsel.

Jasper

Welkom, en voor carter pakking moet je gewoon ff langs gaan bij Fugo. Heb ik laatst ook vloeibare pakking gehaald voor carterdelen.
Nissan 100NX 1600i
VPB voor + achter
GTI stabilisatorstang
CAI Green Storm
Demperset Weitec
Preventive maintenance does the trick