Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Bull, 25 okt 2009 - 12:40

Vorige topic - Volgende topic

Bull

Howdy too you all.

De naam is Peter a.k.a. Bull ben sinds kort in het bezit van een 100 NX als tweede auto erbij. vind het model top, betaalbaar en zo'n targa dakkie had ik altijd al willen hebben, foto's volgen nog wil je meer over mij weten nu dan verwijs ik u naar
               :drive: www.chauffeursforum.nl  :drive:

daar kom je al een hoop verder mee. Ga nu eerst met vrouw en kids op vakantie want na 1,5 jaar continu werken ben ik er wel aan toe  :puh:  ;D

Mvg. en spoedig weerziens

Peter

100nx driver

Zeurdoos

Welkom en veel plezier met je auto en hier op het forum ;)

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

grover

Welkom Peter, een fijne vakantie dan maar.

twinturbo

SpitFire

Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

Mojo

Welkom en fijne vakantie!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Zeurdoos

Bull

;D Sorry zeurdoos ben ik niet heb een mooie blauwe "Ice Cube" noem ik 'm vind het een tof kleurtje mocht je m zelf willen bekijken kan dat altijd onder het genot van een bakje koffie zit in de tuinwijk PB me maar voor adres enz. altijd welkom  ;D

Zeurdoos

In tuinwijk LOL ik ook ;D

Bull

lol straks zit je nog om de hoek  ;D wat doen we meet en greet of.......

Zeurdoos

Ligt er aan of het narcissenveld om de hoek is ;)

Bull

;D bijna zit aan het begin van de florastraat en jij aan het eind of net andersom 't is maar zoals je bekijkt. akeleiveld jouw bekend.

Zeurdoos

Ja zegt me wel wat ;) (net nog zelfs naar intratuin gereden door de florastraat om tekijken of ik hem zag staan) ;)