Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door tasja26, 04 feb 2009 - 21:33

Vorige topic - Volgende topic

tasja26

Hallo allemaal
Mijn naam is Natascha en ik ben een leuke dame van 31 jaar. Sinds 1,5 week ben ik de trotse eigenaar van een nissan 100 nx uit 1993. Leuk dat ik dit forum gevonden heb, ik ben namelijk iemand die zoveel mogelijk zelf wil maken vervangen of verbeteren. Hulp hierbij is nooit weg natuurlijk.
Op naar een leuke tijd met me autootje en dit forum ::)

[img http://lh4.ggpht.com/_BCyDLOTi-AQ/SYoLOVjMZOI/AAAAAAAAADA/Gv0Gp7z8DD0/s912/DSC02042%20modified.jpg[/img]

Niet zo'n scherpe foto en een beetje besneeuwd maar dit is me autootje
Mijn Auto: NISSAN 100NX 1.6E E2

jeroentje

hey welkom en veel plezier hier en met je nx  ;D

Zeurdoos

Nou welkom en veel plezier hier op het forum , er zijn hier altijd wel mensen bereid om tehelpen ;) heb je ook foto`s van de auto ;)

sander

tasja26

Hey
Ik heb vandaag in de sneeuw de eerste foto gemaakt. Zal hem spoedig even plaatsen. Ik heb mijn auto via een beunhaas voor een prikkie gekocht. Hij is van iemand geweest die hem al aardig heeft gepimpt hihi nu mag ik het afmaken.

twinturbo

Welkom hier. Ben benieuwd hoe je nxie der uit ziet.  ;)

Rik

Welkom hier en veel plezier hier .
500SEL

eltjo100881

Elmo

artie

Team 106

Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. Welkom.
Plezier is heel kostbaar maar niet te koop.

SpitFire

Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

100nx driver

heey welkom hier

had de auto al idd op marktplaats gezien voor weinig. ben benieuwd in welke staat die nog is.

Stig

Citaat van: 100nx driver op 04 feb 2009 - 23:21
heey welkom hier

had de auto al idd op marktplaats gezien voor weinig. ben benieuwd in welke staat die nog is.

Ik had m ook zien staan inderdaad, tis wel een allegaartje, maar als t blok nog goed is dan kun je nog jaren vooruit he;)

tasja26

Ik heb hem op marktplaats niet gezien, ik kwam hem tegen op speurders. Het is duidelijk dat de vorige eigenaar er aan heeft geknutselt. Maare het is starten en lopen dus wat dat betrefd en naar mijn idee niet eens zo gek veel kilometers (190.000) toen ik hem kocht. Er is wel iets niet in orde, kun je lezen in mijn topic technische problemen maar verder ben ik er heel blij mee

grover

Welkom Natascha, kan je foto niet meer zien, verwijder of een fout?
Zie hem vast nog wel eens. Succes met je nissan 100 nx.