Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Diego's 100NX

Gestart door DJDigY, 02 mei 2011 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

DJDigY

Heey,

Ik ben Diego, kom uit Zoetermeer. Ben 20 jaar en heb sinds oktober 2010 een 100NX.

Deze auto was eerst van een studiegenoot van mij en we hebben hem toen helemaal overgespoten.

Foto:

Er zitten ondertussen andere velgen op, BSA 300, maar daar moet ik nog even een foto van maken ;)

Groetjes,
Diego

Knight100nx

welkom :)

Auto ziet er netjes uit hoor. Nog plannen met de auto?

Mojo

Welkom, en de auto ziet er goed uit!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

twinturbo

Welkom. Leuk nxje heb je.

Ouwe scheurneus

leuk niet te opvallend kleurtje  8)

Smurfb

Hee

eindelijk iemand die echt ui de buurt komt!!
Ik zelf woon in bleiswijk tegen zoetermeer aan. zodra ik het iets rustigger heb met school moeten we maar ff meeten.

Welkom in ieder geval.

Bart

2011 > 20XX - Nissan 100NX GA16DE 1996
2010 > 2011 - Peugeot 107 1.0l 2010
2009 > 2010 - CitroA«n ZX 1.4i 1

DJ Ramonski

Leuke rode NX :D GTI voorlipje, sportskirts. Nu nog even een sport achterbumper en eventuel een GTI spoiler en wat uiterlijk betreft is ie dan af. Of ja..als je mijn smaak hebt tenminste :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

grover

Welkom jongen. Mooi rood zeg die auto.
B.t.w. Sphere en Petertje wonen ook in Zoetermeer.

michxtreme

The only limit is your own imagination

DJDigY

Helaas, ik ga de auto verkopen.

Dynamo gaf problemen en startmotor was ermee opgehouden. Deze startmotor heb ik laatst vervangen, maar werkt weer niet meer!
Raar want staat nog geen 90.000 km op de teller en heeft voorheen nooit problemen gegeven :( en mag hem helaas niet op dit forum verkopen omdat ik niet erg actief ben geweest hier.

Knight100nx

Dynamo en startmotor is toch niet een reden om een auto te verkopen, deze 2 zijn redelijk makkelijk te vervangen, eventueel wat dingen doormeten als er storingen optreden.

Mimi

Citaat van: DJDigY op 16 apr 2012 - 11:54
Helaas, ik ga de auto verkopen.

Dynamo gaf problemen en startmotor was ermee opgehouden. Deze startmotor heb ik laatst vervangen, maar werkt weer niet meer!

is dat echt de reden dat je hem verkoopt?  dit is een bekend probleem bij een nx en zoiezo gaan die dingen wel es stuk. ( is het zelfde ongeveer als je een lekke band hebt, dan doe je em toch ook niet weg)
er zijn voldoende mensen die een dynamo of startmotor aanbieden en dan rijd ie ook weer.
ik weet niet of Pietjuh nog heeft liggen, maar net wat ik zeg hier is wel aan te komen
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

Pietjuh

Dynamo heb ik wel voor je liggen, doe maar even een PM daarover.

Om voor de rest even in te gaan op je verhaal, als de auto 1 op 10 loopt wil ik wel even een schot doen naar het verdere onderhoudt van de auto, zo lang geleden als dat tie oud is.
Dat sluit dan ook naadloos aan bij het idee dat een auto niet betrouwbaar is als de dynamo stuk gaat. Auto rijden kost geld, de reden dat een auto onbetrouwbaar wordt is dat niemand er een cent aan uit wil geven.
Ik heb een 100NX en een Primera P12 uit 2003, maar de P12 heeft wel 5 keer zo vaak problemen als de NX.

Daarnaast helpt het ook niet echt als je bijvoorbeeld een dynamo voor een gebruikte gaat wisselen, ik weet niet of je startmotor nieuw was of ook 2e hands, maar als je gebruikte onderdelen monteert moet je ook niet zeuren als ze snel weer stuk gaan.
Ik vermoed in deze dan ook niet dat je startmotor nu weer stuk is, ik denk dat je dynamo gewoon gaar is en misschien inmiddels ook je accu om zeep heeft geholpen.

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape