Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Bas stelt zich voor

Gestart door Nissan100KeerNiks, 08 feb 2012 - 12:40

Vorige topic - Volgende topic

paulheerlen

Welkom Bas,
maar je weet toch dat de officiele afkorting van BMW  Bij Mercedes Weggegooid is  ;D
Heb ooit in een grijs verleden ook bmw gereden, een K 1100 LT, waarbij b.v het spatbord voren met klittenband vastzit ( vanuit de fabriek, geen eigen creativiteit ).
Originele nicknames heb je trouwens, origineler dan paulheerlen in elk geval  8)

staartbek

tja, die hadden we nog nooit gehoord...
tis maar hoe je jezelf wil profileren

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Nissan100KeerNiks

Citaat van: paulheerlen op 10 feb 2012 - 11:49

maar je weet toch dat de officiele afkorting van BMW  Bij Mercedes Weggegooid is  ;D

Haha, die kon ik nog niet!
Dat mijn nickname niet de origineelste is voor jullie 100nx rijders weet ik ook wel maar ik had me in eerste instantie ook alleen maar aangemeld om Chris wat te bezeiken  ;D
Alleen was ik zo slim om mijn e-mail adres niet weg te halen en had hij me vrij snel door  >:(

100nx driver

Citaat van: Nissan100KeerNiks op 09 feb 2012 - 20:25
Citaat van: 100nx driver op 09 feb 2012 - 20:00
Welkom hier zal die beamer vast nog wel een keer zien rijden in EHV
Komt goed, ik ben trouwens die gast wat bij Chris was toen hij zijn spaghettispruitstuk kwam ophalen/monteren  ;)

Ja dat was bij mij.

grover

Een nissan 100 nx forum, van en door nissan 100 nx liefhebbers. Welke gekozen hebben voor deze auto. Ieder forum-clublid heeft zo zijn/haar eigen reden om de auto lief te hebben.
Dan kom jij op dit voorsteltopic, leuk trouwens hoor), we zijn vereerd, met een denigrerende naam voor ons als nx-liefhebbers. Met een BMW. Tsja, dan zet ik er neer, dit is een 100 nx club.
Persoonlijk heb ik niks tegen je hoor en ook niet tegen je bmw, ieder zijn eigen ding. Vraag me alleen af wat je denkt hier te vinden? Alleen maar 100 nx praat enzo. Natuurlijk hebben we het hier over vanalles en nog wat en is het hier meestal beregezellig, dus vanuit dat oogpunt begrijp ik dat je je hier hebt voorgesteld.

Marous

~I'm in love with my car~

ParaChris

@grover;

Hij heeft zich voorgesteld omdat hij een maat van me is en me heel vaak meehelpt aan mijn auto, ik ook aan die van hem, en ik heb me ook op zijn forum voorgesteld!

Daarnaast kent ie, zoals je merkt, al een paar mensen, dus waarom niet? Ik meen me te herinneren dat een vriend van Rens zich hier ook voor heeft gesteld, en die rijdt een Toyota Starlet!

En die naam, tsja, beetje pesterij ;)

baum

bmw zag der goed uit bas :)
en ff om me in de discussie te mengen.
der zijn ook mensen die zich hebben aangemeld hier met een sunny?
waarom word dat wel getolereerd dan?

Mojo

Nou ja, ik denk dat de meeste mensen struikelen over het feit dat deze persoon zich aanmeld met een denigrerende naam die slaat op de auto waar de website over gaat, terwijl hij zelf die auto niet had. Als hij zelf een NX had gehad, dan had het nog zelfspot kunnen zijn.

Daarbij, de Sunny heeft erg veel overeenkomsten met een NX, dus de kennis die hier evt. aanwezig is, is een reden om je dan hier aan te melden. Er zijn maar weinig mensen op dit forum die nooit een NX hebben gehad, of tenminste een auto die er op lijkt. En een Sunny is nog steeds een Nissan.

Maar iedereen is vrij zich hier aan te melden, alleen komt het vrij onlogisch over wanneer je hier aanmeld zonder dat je een NX hebt, of iets wat er op lijkt. Maar het is gewoon toegestaan, al is hier de nickname-keuze niet echt handig, zoals Gabie al aangaf.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

richardwbb

Nja ach die foto sprak weer boekdelen :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Marous

De interesse in de Nx heeft ie iig wel ;)
~I'm in love with my car~

SR20DE

Welkom Bas

Leuk dat jy ook eens op dit forum komt kijken. Wat betreft je naam: die konden we al, dus is niet meer origineel  :-*
En aangezien de nx sneller is  >:D

Je heb wel 1 van de mooiste bmw's, alleen erg jammer van de motor. d'r had minstens een 2.5 6cilinder in moeten liggen. verder vind ik de E24 ook erg mooi.

Nissan100KeerNiks

Ik had al een tijdje niet meer hier gekeken maar blijkbaar hadden nog wat mensen gereageerd  :P

Zo te zien wordt mijn nickname niet zo goed ontvangen hier. Dat hij niet origineel is wist ik ook nog wel, maar een beetje pesterij moeten jullie toch wel tegen kunnen dacht ik?  ;D maar dat geldt blijkbaar niet voor iedereen...

Citaat van: baum op 18 feb 2012 - 23:39
bmw zag der goed uit bas :)

Dankje :) Jij kwam laatst die remklauwen halen bij Chris neem ik aan?
Want volgens mij heeft niemand anders hier mijn bmw in het echt gezien.

Citaat van: Mojo op 19 feb 2012 - 02:48
Nou ja, ik denk dat de meeste mensen struikelen over het feit dat deze persoon zich aanmeld met een denigrerende naam die slaat op de auto waar de website over gaat, terwijl hij zelf die auto niet had. Als hij zelf een NX had gehad, dan had het nog zelfspot kunnen zijn.

Maar iedereen is vrij zich hier aan te melden, alleen komt het vrij onlogisch over wanneer je hier aanmeld zonder dat je een NX hebt, of iets wat er op lijkt. Maar het is gewoon toegestaan, al is hier de nickname-keuze niet echt handig, zoals Gabie al aangaf.

De reden dat ik me hier heb aangemeld is dat ik af en toe wou reageren op Chris zijn topic, en graag projecten van auto's doorlees. En aangezien ik soms ook eens reageer hier leek het me wel zo netjes om me ook even voor te stellen  ;)

Citaat van: richardwbb op 19 feb 2012 - 03:14
Nja ach die foto sprak weer boekdelen :P

Welke foto?

Citaat van: SR20DE op 23 feb 2012 - 12:41
Welkom Bas

Leuk dat jy ook eens op dit forum komt kijken. Wat betreft je naam: die konden we al, dus is niet meer origineel  :-*
En aangezien de nx sneller is  >:D

Je heb wel 1 van de mooiste bmw's, alleen erg jammer van de motor. d'r had minstens een 2.5 6cilinder in moeten liggen. verder vind ik de E24 ook erg mooi.

Dankje, de E24 is inderdaad ook een prachtige wagen!
En die zescilinder erin leggen kan altijd nog he, voorlopig vind ik het leuker om mijn 4-cilindertje wat te kietelen.
Komt het weggedrag ook nog eens ten goede (minder gewicht in de neus)