Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

100NX Gestolen *Update: Hij is gevonden.

Gestart door Spike_tm, 21 jan 2011 - 09:48

Vorige topic - Volgende topic

Spike_tm

Nee, geen sporen van braak.
Sloten zijn niet geforceerd, contactslot ook niet.
Enige is eigenlijk dat de radio er uit is, maar die is ook netjes gedemonteerd. Nieuwe radio is er zo in te zetten stekkertjes etc zijn nog intact.
Ik hoop ook op een zorgzaam baasje, heb er altijd met veel plezier in gereden.

Spike_tm

*schopje
Nog "even" een nieuwe accu er in à €150,-
Maargoed, ik wil hem wel netjes verkopen.

Morgen als het goed is de eerste kijker.

Groeten

haagshopje

Geen sporen van braak heb je dat ding open laten staan ofzo?:D

Spike_tm

Citaat van: haagshopje op 23 apr 2011 - 12:13
Geen sporen van braak heb je dat ding open laten staan ofzo?:D
Nee hij stond niet open, is ook gewoon gestart en weggereden.
Nette en handige dief denk ik, contactslot is ook niet geforceerd.
Nog steeds te koop trouwens.

NoFear

Live this day like there is no tomorrow
SR20 What else ?

www.zeurdoos.com

Spike_tm

Citaat van: NoFear op 23 apr 2011 - 14:10
Rare plaats voor een verkoop topic ::)
Je mag pas bij 25 posts een verkoop topic aanmaken  ::)
Aangezien ik geen fan ben van nutteloos spammen en nog niet aan de 25 posts zit maar aangegeven in het gestolen / gevonden topic vermeld dat hij te koop is.
Dus tja, forum regels hè...

DJ Ramonski

Gelukkig is die weer terecht :) Verder ook geen extra schade door de diefstal? Vraag me af wat ze er dan mee van plan zijn geweest. Zeker als het zo netjes is gedaan allemaal. Meeste auto's die terug gevonden worden zijn vaak zwaar beschadigd.

Hebben ze de dief wel te pakken gekregen of is de auto gewoon achtergelaten ergens?
Ik vind het maar verdacht dat de auto gewoon is gestart zonder schade aan het slot e.d. Een handige dief is een optie inderdaad, maar ik kan me best voorstellen dat er in de loop der jaren een aantal sleutels rondzwerven. Of is deze niet vaak van eigenaar veranderd?

Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Spike_tm

Geen extra schade. Dief wel of niet, tja bij het depot zegt de agent van wel en bij het bureau hier (lagen nog wat spullen die niet van mij waren in de kofferbak, ben ik maar even af gaan geven) is er niemand bij aangetroffen. Auto stond op een parkeerplaats in een of andere vinex-wijk.

Ik denk niet dat er sleutels rondzwerven. Ik heb zover ik weet de enige sleutels. Auto is nieuw gekocht door naaste familie en ik ben tweede eigenaar. Zodoende weet ik ook dat de km-stand klopt en de auto is dus ook niet vaak van eigenaar gewisseld.

Ben blij dat hij ongehavend terug is. Dinsdag overigens een kijker dus wellicht gaat hij dan al weg, met tegenzin maar gezien werk en vele km's die ik weg moet gaan stampen kan ik dat beter doen met het 206je, hoewel dat minder rijd dan de NX, maar wel 15 jaar nieuwer.

NoFear

Live this day like there is no tomorrow
SR20 What else ?

www.zeurdoos.com

DJ Ramonski

Citaat van: Spike_tm op 24 apr 2011 - 13:45

Ik denk niet dat er sleutels rondzwerven. Ik heb zover ik weet de enige sleutels. Auto is nieuw gekocht door naaste familie en ik ben tweede eigenaar. Zodoende weet ik ook dat de km-stand klopt en de auto is dus ook niet vaak van eigenaar gewisseld.

Nee dan lijkt het me ook zeer onwaarschijnlijk dat er sleutels rondzwerven :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Loesje

behalve dan een andere nx eigenaar met dezelfde sleutels...

Mojo

Haha, ja, en dat andere NX sleutels ook wel eens wiklen passen (incl starten!)

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Spike_tm

Citaat van: Mojo op 24 apr 2011 - 20:48
Haha, ja, en dat andere NX sleutels ook wel eens wiklen passen (incl starten!)
Ja dat is niet erg handig natuurlijk, ik denk dat het zoiets geweest zal zijn. Het komt vaker voor, ook bij nieuwe auto's met automatische vergrendeling. Collega kwam eens in de auto er pas achter dat het niet zijn auto was, de stoel stond zo raar. Zijn auto stond drie plekken verder naar achter. Identiek model. Ging vrolijk open en starten met dezelfde opener+sleutel.

Heb nu m'n grote roze foeilelijke stuurslot op m'n stuur zitten. Dus dat maakt wegrijden al weer een stuk lastiger, moet je met de deur open gaan rijden.

Pietjuh

CiteerJe mag pas bij 25 posts een verkoop topic aanmaken  Rollende ogen
Aangezien ik geen fan ben van nutteloos spammen en nog niet aan de 25 posts zit maar aangegeven in het gestolen / gevonden topic vermeld dat hij te koop is.
Dus tja, forum regels hè...

Het idee is dan ook dat dit forum niet bedoeld is als een verkapt marktplaats. Er staat in de regels dan ook dat je moet beschikken over 25 nuttige posts, dus spammen zal hieraan niet meehelpen.

Het is dan ook niet de bedoeling om spullen te koop aan te bieden op plaatsen die hier niet voor bestemd zijn.

Met die reden sluit ik dan ook dit topic, je kunt de auto op marktplaats te koop aanbieden en hiervan een notificatie plaatsen in het "gezien op internet topic"
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape