Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

100NX Gestolen *Update: Hij is gevonden.

Gestart door Spike_tm, 21 jan 2011 - 09:48

Vorige topic - Volgende topic

ReplayGiino_

moest ik er zo 1tje zien dan laat ik dit zeker weten maar vooraleer ik die hier tegenkom, maar toch, op internet zal ik het ook in de gaten houden ;)

Spike_tm

Even een update:
Helaas niks positiefs te melden. Ik heb niks meer gehoord van de politie na m'n aangifte en ook zelf marktplaats in de gaten houden etc. heeft niks opgeleverd. Denk niet dat ik nog wat terug ga zien van m'n NX.

Mocht iemand nog wat zien houd ik me natuurlijk aanbevolen, in ieder geval bedankt tot zo ver.

Grtz,
René

grover

Wel toevallig dat je nx gejat wordt direct na het keuren. Als ik jou was zou ik eens nagaan wel personeel enzo er werkt op dat keurings-station en bij verdachte personen eens stiekem gaan checken of er toevallig geen nx in de schuur staat. Ze kunnen hem ook gebruiken voor onderdelen en de rest laten verdwijnen. Maar meestal ben je helaas te laat en is het kwaad al geschied.
Sterkte.

keesissan

idd dat ze toen gewoon een sleutel bij hebben laten maken ofzo

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

Ricardo

Citaat van: keesissan op 12 feb 2011 - 11:55
idd dat ze toen gewoon een sleutel bij hebben laten maken ofzo

hoe zo sleutel bij laten maken :P Sleutel van een sunny,micra,almera,primira kan ook al genoeg zijn :P En wie weet hadden ze wel een 100nx sleutel :P Buiten of je een sleutel nodig hebt of niet is deze auto zonder sleutel ook heel makkelijk open te maken en te starten..

Die 100nx wordt allang bereden door een iemand in Polen vast  ::)
the only way is sideway

[img ]http://[/img]

Spike_tm

Keuringsstation heeft er niks mee te maken, is een bovag garage hier in de buurt, werken 3 man die ik al lang ken. Hebben ook de 5,5 jaar dat ik de NX had al het onderhoud etc. er aan gedaan. Stond nog een reparatie van €500,- gepland daar. Die hebben er niks mee te maken, 100% zeker.

Slot op de NX is eigelijk een wassen neus, heb een keer op een klus m'n sleutels opgesloten in de NX, vrolijke man had met een lasdraad in 5 seconden de deur open. Toen was dat heel handig, maar ik zou niet aanbevelen waardevolle spullen in je NX te bewaren.

Kans dat de NX nog terug komt is inmiddels vrij klein, de kans dat hij nog in goede staat verkeerd is vrijwel nihil. Enige waar ik eigelijk nog op hoop is dat ze de huters pakken die het gedaan hebben.

sexylexie

heb e scooter wel is terug gehad na 4 jaar
dus je weet nooit

Hessel

is er nog wat nieuws te melden?

Ik kan evt een post maken op de Renault tuning club waar ik voorzitter van ben.
We zijn een landelijke club met veel leden en een aantal "zuster" clubs.
Rijd niet sneller dan je beschermengel vliegen kan.

Spike_tm

Citaat van: Hessel op 18 mrt 2011 - 22:04
is er nog wat nieuws te melden?

Ik kan evt een post maken op de Renault tuning club waar ik voorzitter van ben.
We zijn een landelijke club met veel leden en een aantal "zuster" clubs.

Nog niks nieuws te melden.
Zelf niks meer gezien, van de politie niks meer gehoord helaas.

Ik heb weinig hoop meer de NX nog terug te zien, zit al nauwgezet naar de beelden uit Libië te kijken of ik hem daar niet zie rijden met een AK boven het dak uit  ;D
Maar als jij het verder zou kunnen verspreiden via Renault club, graag.

Grtz,
René

SR20DE

Stond deze nx vroeger ook bij de THR in rijswijk?

vaak worden oudere auto's gebruikt om een andere auto te jatten.

je staat met een dure audi voor t stoplicht te wachten en er rijd een andere auto zacht tegen je achterbumper. je stapt uit om de schade te bekijken samen met de persoon die tegen je achterbumper aan reed en laat de sleutel van schrik in t contact zitten. vervolgens komt er ieman aan, dat kan zijn van de auto daarvoor hij stapt in en rijd weg met de audi. dit omdat veel nieuwe auto goed beveiligd zijn en zo t toch simpel is.

kan ook voor rampkraken of overvallen. t buiten land wil geen 2 of 3 deurs auto's hebben. altijd 4 of 5 deurs.

Ben bang voor je dat je deze auto niet meer terug vind. en mocht hij terug gevonden worden is er meestal niet veel meer van over.

zal ook voor je rond kijken

Spike_tm

Citaat van: SR20DE op 24 mrt 2011 - 14:13
Stond deze nx vroeger ook bij de THR in rijswijk?
...

Klopt, heeft daar gestaan toen ik daar met m'n studie bezig was. Is al weer 2,5 jaar geleden geloof ik.
Toen de TH nog de TH was en nog in Rijswijk zat. Tijd gaat hard.

Denk ook niet dat ik de NX nog terug ga zien en als ik hem nog terug zie niet meer in een staat dat ik er nog wat mee kan. Maargoed je weet maar nooit.
Het is meer dat als de NX gevonden wordt, de daders wellicht gepakt kunnen worden. Kunnen die even geen andere NXjes meer jatten.

Ik kan niet zonder auto dus al snel wat anders gekocht. Rij nu al weer een tijdje in een 206 Quicksilver met alles er op en er aan. Best een leuk autotje, weinig kilometer en goed onderhouden, maar had liever nog een hele tijd in de NX gereden. Zeker nu het weer mooi weer wordt en NX was ook wat comfortabeler. Maarja, het is niet anders.

Bedankt voor de reacties weer.

Spike_tm

*Update:
Politie aan de lijn gehad, actieve opsporing heeft niets opgeleverd.
Het gaat nu in het mapje, komen we toevallig iets tegen dan laten we het u wel weten.

Had ook niet veel anders verwacht.

Nu maar airco aan in het 206je in plaats van dak er uit van de NX.

JohnT

Is echt shit ,man . Van mij is ooit een Kadett gejat ( over een simpele auto gesproken). Dat was de enige keer dat ik mijn toenmalige vriendin dankbaar was dat ze zo als gebruikelijk de tank leeggereden had. De Dieven kwamen niet verder dan een dorp 15 km verder op  ;D
Maar ik ben bang dat jouw NX onderhand een Oostblokkenteken heeft  :-[

Spike_tm

Opvallen nieuws:
De NX is gevonden!!
Ik kreeg vandaag ineens een telefoontje van de politie, ze hebben hem gevonden en hij staat in het depot in Den Haag.
Volgens de beste man is hij rijdend weg te halen, dus wie weet is er nog iets van over.
Ik ga maandag kijken en dan neem ik hem mee. Even goed nakijken wat er mee gebeurt is, wat er nog van over is en wat ik er mee ga doen.

Iedereen die z'n ogen open gehouden heeft om hem te spotten ontzettend bedankt.
Ik zal maandag nog even een update posten over de status van de auto.

Grtz,
René

Ouwe scheurneus