Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Sledgehammer -verslag + foto-up-dates pag.1-

Gestart door staartbek, 31 dec 2008 - 00:19

Vorige topic - Volgende topic

Ransom

ziet raar uit die golf lichten erin ::) verder goed bezig

staartbek

t28,

en een nieuwe foto van de voor bumper op www.r2rtuning.hyves.nl , voor degenen met een groot vraagteken bij mijn nieuwe voorkant, een idee hoe het eruit gaat zien

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Murcielaygo

Heeft wel wat weg van een Honda Integra of een Toyota Celica zo...

Johnny_D

vrij apart. ik vind de lichte alleen iets te groot.  had dan 4 kleine lampe gedaan

Zeurdoos

Vind het zo al wel mooi ;)

nissanpower

vraag me alleen af hoelang t duurt voor het gaat scheuren,aangezien zowel de originele als de sportbumper van plastic zijn,en ik meen dat je polijster gebruikt hebt..
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

staartbek

ja, dat wordt dus een interesante uitdaging, maar als ie gaat scheuren trek ik er een mal van en spuit ik een nieuwe van polyester..
maar hij moet eerst maar helemaal klaar..

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

sander_100nx

Grootse plannen in ieder geval

I like that 8)

staartbek

voor de duidelijk interesantere foto,s..
het zit even tegen met de donor auto, dus project een moment gestaakt om de 1.6 in de gti te bouwen zodat ik weer kan rijden
www.r2rtuning.hyves.nl

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Gijsie20

Wowzers...wat is daar gescheurd dan?

Mojo

Dat lijkt mij meer een explosie...

Je gebruik van donorauto is trouwens wel verwarrend, meestal heb je het over een donorauto wanneer je de auto bedoelt waar je juist dingen afhaalt, om op een andere weer in te bouwen :P.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

twinturbo

Dat is niet zo mooi, een gat in je blok.  :o

sander_100nx

Das aardig aan barrels

Mocht je krukas onbeschadigd zijn, zou je Crum een mail kunnen doen
Die heeft laatst een blok van mij opgehaald waar de krukas van was overleden...

Succes met je project in ieder geval ;)

Crum

drijfstang via de vekeerde kant naar buiten gekomen zo te zien..is minder..maar 9/10 keer is de krukas dan ook niks meer waard..

op welke termijn ben je trouwens opzoek dan naar een ander GTI blok, afhankelijk wat bij mij de planning word zou ik een blok opnieuw voor je kunnen opbouwen (met nieuwe kruk/drijfstanglagers etc)

Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

staartbek

mmm ik geloof dat jullie een belangrijk detail in mijn  verhaaltjes gemist hebben...

zie avatar

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl