Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Ricjuh 100nx topic

Gestart door ricjuh, 07 apr 2012 - 12:50

Vorige topic - Volgende topic

ricjuh

Ik maak toch maar een post hier in het project topic :p
ik weet niet hoeveel ik ga doen aan de 100nx maar ik zal hier zoveel mogelijk informatie en foto's met jullie delen :)

de 100nx zoals ik hem kocht. Gelijk bezig geweest met de installatie van de audio.

Toen heb ik de auto gewassen en ontdaan van al het winter vuil, en de zomer velgen gemonteerd:

Hierna heb ik verlagingsveren gekocht om de auto te verlagen. Ook 2 nieuwe schokdempers gekocht voor achter aangezien de originele lek waren.

Dit was de rij hoogte voor de verlaging:

En nu rij ik op deze hoogte:

Tijdens het vervangen van de schokdempers toch wat roest tegen gekomen aan de binnenkant van de wielkasten.

Gelukkig is er nog niks door geroest, maar ik zal deze roest zo snel mogelijk aanpakken. Nu eerst alles klaar maken voor JAF ;)
Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby.

Rens

Altijd leuk om te zien wat een ander met zijn 100NX doet. En we houden van foto's. ;)

DJ Ramonski

Dit is zo te zien de oude van Martijn. Een van de weinige targaloze NX'en in NL. Wees er maar zuinig op ;)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

ricjuh

Citaat van: DJ Ramonski op 07 apr 2012 - 17:08
Dit is zo te zien de oude van Martijn. Een van de weinige targaloze NX'en in NL. Wees er maar zuinig op ;)

Klopt dat deze van Martijn is geweest.
Ik ben er zeker zuinig op  ;)

twinturbo

Leuke updates hoor. Zo'n bijzondere nx verdient dat ook.  ;)

richardwbb

Dat is nou net op tijd roest :D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

ricjuh

ik ben nu bezig met het spuiten van de ruitenwisserarmen.
Helaas ben ik mijn telefoon vergeten dus kan ik geen foto's maken :(

ik heb de grondlaag al aangebracht.. deze is nu aan het drogen. Daarna kan de zwarte laag erover :)

Rens

Het eindresultaat zien we morgen wel. :)