Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Rat nx -sub update-

Gestart door Stff, 11 jun 2011 - 13:10

Vorige topic - Volgende topic

Rens

Oh ja, klopt, je stond toen bij NCN. Pff, ik wordt al wat ouder hè? :P

sexylexie

hij is met jullie mee naar binnen gereden
reedt met mij mee naar jullie tref punt  ;)

Stff

Het is weer eens tijd voor een kleine update.
Ik had een dubbele subwoofer in de kofferbak staan, maar ik vond dat deze teveel ruimte innam, dus bedacht ik een nieuw projectje. Omdat ik meer hou van een toevoegende bas in plaats van de allesoverheersende, besloot ik maar 1 van de 2 subs te gebruiken.
Omdat het er natuurlijk ook een beetje leuk uit moet zien heb ik een nieuwe rugleuning voor de achterbank gebouwd waar de subwoofer inhangt. Dus plank op maat gemaakt, kast voor de subwoofer eraan gebouwd, foam erop en gestoffeerd, en uiteraard de sub erin gehangen.

Ik wil de zitting ook nog opnieuw stofferen zodat hij weer bij de leuning past.
Het geluid is ook veel beter geworden aangezien de inhoud van de kist waar ze inzaten helemaal niet klopte.

Omdat ik maar 1 van de 2 subs gebruikt heb staat de andere te koop. voor geïnteresseerden: http://www.nissan100nxclub.nl/forum/index.php?topic=6404.0

Knight100nx

netjes gedaan hoor, mag nog wel ff een stofzuiger door de auto xD

Stff

ja klopt, ik was nog niet helemaal klaar, dus de stofzuiger moest er inderdaad nog aan te pas komen ;)

Beest

Heul goed idee!
+Je kan de achterbank nog gebruiken  8)

Stff

Ook nog even de zitting opnieuw bekleed, past t weer netjes bij elkaar. ziet er goed uit al zeg ik t zelf  ;D
en ja, ik moet nog steeds stofzuigen ;)

Rens

Dit ziet er goed uit. :)

ParaChris

Goed idee!

Had je de originele stof niet kunnen gebruiken? Was misschien mooier geweest icm je voorstoelen, ik ben er wel fan van omdezelfde stof overal in de auto te hebben!

Stff

bedankt voor de leuke reacties :)
Het scheelt niet zo ongelofelijk veel qua kleur. het is iets donkerder.
en nu heb ik de originele rugleuning en zitting nog voor als ik het ooit weer terug zou willen bouwen.

Rens

Dat is ook weer waar. Wil je ooit weer eens wat anders, heb je het zo weer origineel, ipv dat je weer op zoek moet gaan naar een goede achterbank.

ParaChris

Ik had hier ooit nog de bekleding van mn achterbank liggen, over van mn sunny-stof-swap.. Geen idee waar die is, zal ik eens voor je zoeken?

Wel netjes gedaan overigens!

twinturbo

Das wel een nette oplossing zo. Ziet er strak uit.