Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Rat nx -sub update-

Gestart door Stff, 11 jun 2011 - 13:10

Vorige topic - Volgende topic

Ginko

Citaat van: empire op 02 aug 2011 - 22:11
wel lollig maar denk niet dat dit mag ;D(in verband met letsel bij impact)

Ik denk eerder bij letsel aan de neus van je bijrijder die ff aan de radio zat toen jij hem net in ze achteruit zette.

Stff

Ik zal maar weer eens een update plaatsen ;)
Van de week de welbekende 100nx roestplek laten lassen, namelijk de achterste wielkasten. Was er iets slechter aan toe dan we dachten maar nu kan hij er iig weer een tijdje tegenaan!
Gelijk nieuwe apk zonder aandachtspunten :)

Rens

mooi.

Gefeliciteerd :)

sexylexie

dat is mooi weer een jaartje race  ;D

Beest

Top! Gefeliciteerd :p

patrick100nx

feli met je APK kan je weer een jaartje genieten met de NX,, mijnes mag over een paar maandjes ook weer ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Stff

thanks allemaal :)
Ik weet dat ik t al een paar keer geroepen heb, maar ik zal binnenkort echt s naar een meeting komen, ik was ook wel op JAF maar toen stond ik bij NCN, lijkt me wel s leuk om m tussen andere nx'en te zien ;)

Rens

Moet je zeker eens doen, het is altijd leuk om te zien hoe verschillend de mensen hun NX aanpassen (of niet ;) ) aan hun wensen.

Marous

Goed idee, zeker doen! :D
(Moet ik er zelf natuurlijk ook wel bij zijn.. ben best benieuwd ;) )
~I'm in love with my car~

Glenn-

Leuk gedaan zeg, echt heel origineel dat je het op deze manier aan hebt gepakt ;)
De beklede delen met die zebra stof vind ik trouwens ook echt leuk, wie weet dat ik het er zelf ook nog eens in ga zetten. :P
Vind het gaaf dat je het zo aan durft te pakken, hie heb ik echt wel respect voor!

Stff

Citaat van: Glenn- op 04 jan 2012 - 13:07
Leuk gedaan zeg, (...) hie heb ik echt wel respect voor!

thanx :)

Ik zal hier ook maar even een update plaatsen nu ik hier toch ben ;)

Ik was de zebra een beetje zat aan het worden dus ik heb het er maar weer uitgetrokken.
Voorlopig is het interieur dus weer vrij standaard, op de versnellingspook na dan, die heb ik ook weer een beetje aangepast.

verder heb ik de tankklep ook even aangepakt. dit is een foto van een paar weken geleden, grijze vlakken zijn nu mooi roest  :rock:

ook een plaatje gemaakt over t gat wat in het rechter voorscherm zit. Heb ik alleen nog geen foto van.

Ook moesten er nieuwe bandjes onder komen, maar aangezien de maat die erom zat nergens meer te krijgen is, nu maar een maatje groter. 185/60 R13
Moest natuurlijk gestretched worden wat een aardig klusje was.

Maar het is gelukt =)

Ik heb nog geen plannen voor het interieur maar ik kom binnenkort vast wel weer iets leuks tegen ;)

Ook nog maar even een totaalplaatje

max

hey, looks great and this wheels are perfect  :rock:
94' Nissan 100 NX GTI

DJ Ramonski

en twee mistpitten :P

Blijft een aparte maar leuke nx :)
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Rens

Deze moet echt eens naar een meeting komen hoor. ;D

Stff

Ohja was ik vergeten te melden. nu 2 mistlampen ipv 1 inderdaad ;)

@rens. ik was bij jaf ;) maar ik zal inderdaad weer s naar een meeting komen.