Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Project Black Pegasus

Gestart door Stefan19905, 25 mei 2011 - 22:35

Vorige topic - Volgende topic

Stefan19905

Beste Nissan 100NX  fans!!

Hierbij mijn project Black Pegasus
Ik ben sinds het begin deze winter in het bezit van een nisan 100NX .

Hier even een foto van mn toen die tijd nissan

de auto bevalt me uitstekent en wou er graag een nog sportievere uiterlijk aan geven.
Jammer genoeg ben ik maar een arme student hahah die niet veel uit kan geven en begin van de winter begon met weinige technische vaardigheden.
Ik heb nu even een paar foto's weten te maken van mijn project, jammergenoeg had ik het niet gedaan toen ik per onderdeel af had dus je kan niet ziet hoe het per deel verandert maar wel hoe hij er tot nu toe uitziet.

Hier de Foto's van de onderdelen die ik tot nu toe heb aangebracht:

Hier zijn mijn 17' velgen van Wolfrace

Hier mijn nieuwe Shogun Spoiler, Dacht eerst dat ik met deze een van de weinige was op de nissan 100 NX maar zag er al meer ermee haha:P

En de laatste geslaagde aanpassing, jammergenoeg dacht ik er pas later over na dat de pookhoes niet bij het notenhout past, maar de reden van het noten hout is dat ik het van binnen chique probeer te laten lijken en van buiten sportief.

Mojo

We wachten af, en zijn benieuwd!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

staartbek

ben benieuwd, is alleen leuker als je direkt foto's en een plan toevoegd...
laat maar zien!

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl

Beest

Mooie Carb,
Hou dr zo ;)
En maak dr een beetje je eigen ding van ..
Ben benieuwd. Ik hou je in de gaten  :P

richardwbb

Gratis mod, de houder van de voorste kentekenplaat er af en kentekenplaat beetje rondbuigen, de 1na gratis mod, witte knippers voor custom ongeveer 15 euro en de zijknippers wit, 2 tientjes of zo.

Verlagingsveren en 2 witte banen over de auto...

;)

oh, en een sierstukje voor de einddemper. of toch anders. :P
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Beest

gti uitlaatlijn  ;D 2ehands
Openluchtfilter DIY
hoppa Heerlijk geluid ;D
;D
Onderhoud is ook belangrijk ;)
Win je tenminste nog wat PK terug die je waarschijnlijk heb verloren na verloop van tijd.

Rens

Hoe zit het met de roest?  :P

Stefan19905

Iedereen bedankt voor de complimenten, jah dat vind ik het mooie van een auto tunen je ontwerp er je eigen smaak op maken:D.
en jah die oranje knipperlichten moeten gewoon worden vervangen voor witte, dat vind ik het beste passen bij een zwarte auto haha.
en met de roest gaat het zowel goed als slecht, hij heeft niet veel negatieve roestpunten gelukkig maar er zijn er wel een paar, maar tot nu toe nog niet ontdekt op de gevaarlijke punten.