Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Het Sjeesmobiel

Gestart door Sjees, 27 feb 2008 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

dopey

dat van de voorschermen had mijn ook..is gewoon carcept eigen, monteren dat ding vastkitten en met bus wit klaaaaaaaaaaaaaar
Aint nothin sweeter than a one liter

Sjees

Na 2 uurtjes klooien en prutsen is het Peter gelukt om het weer voor elkaar te krijgen om mn deurtjes weer van en op slot te doen met het knoppen kastje ;D

dopey

Sjees

Geweldig he..
Die inval-papa van mij :D

sander_100nx

Blij dat het gelukt is

Hoef ik dat gezeur ook niet meer aan te horen :P
Was trouwens niet mijn schuld dat het ermee stopte.....ik heb namelijk alleen een massakabeltje doorgeknipt ;)(dat stond los van het kastje voor de CV)

dopey

jaja praat jezelf maar goed ;)

Sjees

Citaat van: dopey op 28 mrt 2008 - 18:16
jaja praat jezelf maar goed ;)

Haha.. dat is normaal ;)

Maar goed het werkt tenminste weer.. ;D

dopey

sander_100nx

Ene probleem weg, kan je net nog Kampen halen

Viel me mee dat ie stationair nog bleef pruttelen :D

Sjees

Bij het wegrijden van de paddock op Assen wilde hij niet meer echt zo lekker starten en klonkt ie wat gek en bleef mn accu lampje branden.. Helaas ging dit niet meer uit en heb ik mn lampen en knippers maar niet gebruikt. Ook de ruitenwissers zo min mogelijk gebruikt. Gelukkig Kampen wel kunnen halen, maar daar was en dan ook een langzame dood voor mn autootje.. :(
Dus idd binnenkort (deze week) nog terug naar Kampen met een andere dynamo en NX'je weer meenemen. Want of Dopey er zo goed op past.........  (geintje)

De terugweg verliep verder wel lekker, ik had niet zo heel veel ruimte om te zitten, het meurde verschrikkelijk naar olie, maar ik had mn draai op en den duur gevonden en ben dus lekker in slaap in gevallen. :D

Vanochtend is mn vriend er mee naar van bremen gegaan en morgen ligt er een andere (gereviseerde) dynamo voor mij klaar.. Dus hopelijk deze week (ik hoop woensdag) mn autootje weer op gaan halen ;D

Weet wel dat ik het gisteren behoorlijk eng vond :(

Crum

sorry voor die olielucht :P

wat kost zo'n ruildynomo'tje eigenlijk nog??

zie trouwens net dat een dynamo van een GTI ook op een 1.6 past, dan had ik eventueel nog wel tijdelijk een dynamo voor je, zodat je de oude kon laten reviseren.. ::)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

Sjees

Citaat van: Crum op 31 mrt 2008 - 12:59
sorry voor die olielucht :P

wat kost zo'n ruildynomo'tje eigenlijk nog??

zie trouwens net dat een dynamo van een GTI ook op een 1.6 past, dan had ik eventueel nog wel tijdelijk een dynamo voor je, zodat je de oude kon laten reviseren.. ::)

Vanaf morgen hebben we die andere dynamo en dat zou geloof ik 159 euro gaan kosten..

De olielucht was te doen (misschien sliep ik daardoor zo lekker) maar op t laatst vlak bij goes ging je het pas echt goed ruiken ;)

Crum

haha..had dopey de bak niet laten leeglopen? :P

160 euro...prijzig grapje.. ::)
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

DJ Ramonski

Valt nog mee. Ik heb 200 voor een nieuwe betaald.
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Sjees

Citaat van: DJ Ramonski op 31 mrt 2008 - 16:41
Valt nog mee. Ik heb 200 voor een nieuwe betaald.

Dit is nu geen nieuwe he..
Tis een gereviseerde..
Maar het maakt me allemaal niet uit, als het maar gewoon goed is en werkt ;)