Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Grover zijn Gele 100NX opknap-project

Gestart door grover, 14 nov 2010 - 11:37

Vorige topic - Volgende topic

100nx_power

Op het eerste oog lijkt dat witte scherm met die antenne beter te passen dan dat zwarte scherm ???

grover

Deze bumper past niet helemaal lekker. Ben van alles aan het doen om de naden wat gelijk te krijgen.
De naad aansluitend aan de motorkap was al nooit recht. Kijk maar op de oude foto's van  michxtreme.
Dat witte scherm had een andere ronding dan de antraciete. Vandaar dat ik het witte er weer heb afgehaald.
Zal er aankomende week weer eens mee verder

100nx_power

~*Angel*~

Vandaag met de post het kenteken binnen gekregen, gelijk door naar de garage om hem af te melden.
APK tot 17-06-2012 Yes...
Nu alleen het cosmetische gedeelte nog en dan is hij weer strak en helemaal geel...
Nissan 100NX 1.6 carb '92 Zwart
Nissan 100NX 2.0 '92 zwart
Ms- design, 17" TSW Black Ice.

Knight100nx

Pietjuh

Kijk, dat lijkt er op :-)

Kleurtje erop gooien en gaan met die handel.

Btw, waar blijft het mooie filmpje van de telleropnemer???
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

DJ Ramonski

Super! Weer een mooie NX gered! Kleurtje erop en gaan met de  (letterlijke) banaan!
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Jeroen330

Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

100nx_power

Proficiat! :) Mooi dat hij weer helemaal technisch in orde is.
Is de MS design spoiler eraf gehaald voor het spuiten? Zag op de meeting foto's geen spoiler namelijk.

michxtreme

Proficiat :) mooi dat ie weer kan gaan rijden :)
The only limit is your own imagination

Pietjuh

CiteerIs de MS design spoiler eraf gehaald voor het spuiten? Zag op de meeting foto's geen spoiler namelijk.

Die viel er "gelukkig" af toen we op een parkeer terrein stil stonden en ons af vroegen wat er zo rammelde. Ik geloof dat tie met Prittstift vast geplakt zat.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.

michxtreme

ik weet niet waar jij je prittstift haalt dan ??? :P zo ver ik weet is die wit en niet zwart :P
die spoiler zat (zoals op aanraden van anderen hier) met sikaflex vast. misschien niet voldoende dan.
na montage zat ie in ieder geval muurvast.
The only limit is your own imagination

Pietjuh

:-) dat was ook een grappie :-)

Ik had gezien dat tie wel met sica vast zat, maar voor zover ik het gezien heb zat de lijm op de gladde lak en daar hecht zelfs sicaflex niet op. Ik ben zelf altijd gewoon om de ondergrond onder de spoiler een beetje op te ruwen zodat de kit een goed hecht vlak heeft.

staartbek

als je met sikaflex werkt moet je daar ook een primer onder gebruiken
op een glad opp.vlak verlijmt ie zich niet, plakt ie alleen, doe je er primer onder, dan vreet de primer zich in de lak en hecht de kit weer op de primer en zo krijg je dan een goede verbinding..
dit geldt overigens ook voor ruiten.. erg belangrijk detail als je niet het zelfde resultaat wil halen als de spoiler

www.custompainter.nl
info@custompainter.nl