Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

2e NX van Sareno

Gestart door Sa_Reno, 25 mrt 2011 - 20:08

Vorige topic - Volgende topic

Sa_Reno

Hey,

Bedankt voor de aanbiedingen maar deze auto gaat niet op voor de fix 'er upper... De carrosserie is simpelweg te slecht en als ik er 1 jaar APK op zie te krijgen ben ik deze zomer al een happy camper.

Uiteraard is alles op te knappen maar als ik deze auto echt knap wil maken moeten er nieuwe dorpels en wielbakken in (binnen en buiten). Dat is het mij niet waard, zeker niet omdat mijn rode op 1 of 2 punten na keihard is.  Daarnaast is er al het eea aan hobby-bob werk aan gedaan. Dit wordt echt een zomerauto voor 2011 en daarna denk ik een donor voor de rode (koplampwissertjes, GA16DE, verwarmde stoelen).

Vandaag trek ik de vloerbedekking eruit en maak ik de kofferbak leeg.

Weet iemand of er vloerbedekking in de auto moet zitten voor de APK? (kan me een dure ambulance rit schelen).

Nissan 100NX 1.6 Injectie 1993
Renault 19 16V Cabriolet 1994

Deep purple

HAHAHA,

Je bent alweer bezig zie ik.
Ik kom van de week wel even kijken.

Gr je zwager

Sa_Reno

Ha!

Ik zie je wel verschijnen.. nu weer knutselen
::)

Sa_Reno

Lastige beslissing genomen;

Ik offer een uberrotte 94'er op voor mijn 91'er.

Voorlopig rijd ik dan even in het zwart/rood rond maar de spatborden en bumpers gaan op mijn rode.

De motor en alles wat ik nodig heb voor een eventuele swap houd ik voorlopig even.

Dan houd ik een koppelingswap over...

Knight100nx

vloerbedekking lijkt me niet nodig voor apk, word dacht ik alleen gekeken naar veiligheid en milieu.

Sa_Reno

Dacht ik ook inderdaad. Er bleek alleen weinig te zijn om vloerbedekking op te leggen  :-[

Knight100nx

Citaat van: Sa_Reno op 27 mrt 2011 - 20:05
Dacht ik ook inderdaad. Er bleek alleen weinig te zijn om vloerbedekking op te leggen  :-[

hmm dan denk ik dat je probleem meer is dan alleen het tapijt.

Sa_Reno

De auto gaat dan ook gedoneerd worden aan mijn rode NX.

Citeer
Lastige beslissing genomen;

Ik offer een uberrotte 94'er op voor mijn 91'er.

Voorlopig rijd ik dan even in het zwart/rood rond maar de spatborden en bumpers gaan op mijn rode.

De motor en alles wat ik nodig heb voor een eventuele swap houd ik voorlopig even.

Dan houd ik een koppelingswap over...