Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Voorstellen

Gestart door andyrochai, 28 aug 2019 - 18:49

Vorige topic - Volgende topic

andyrochai

Hoi hoi,

Ik ben Ron, 57 jaar  en sinds enkele weken de trotse bezitter van deze geweldige auto 100NX!!
Heb altijd Citroen gereden met hydr. vering.Heerlijke autos, maar veelen vaak pech.
Dit automaatje maakt me blij!!
Hoop veel te kunnen leren hier!!

HarriePekel

Welkom Ron  :) Foto? ;D
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

richardwbb

Hoi Ron, welkom!  :pics:
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

andyrochai

Hij heeft wat zichtbare ouderdoms verschijnselen, maar dat heb ik ook.lol.
Ben niet zo van de facelifts, maar wil mijn autootje met behulp van dit forum echt wel liften !!!

HarriePekel

Zoveel ouder ben je niet  ;)

andyrochai

Hahahaha tnx man! Jij al een beetje thuis op het forum?

andyrochai

Ik wil me trouwens registreren op het forum , maar krijg de meest vreemde dingen op mn comp. Camera,fotos, maar geen inschrijfformulier als ik op de link klik.

HarriePekel

Het is niet de crash geweest helaas, maar omdat het formulier een plaatje bevat, de header van deze pagina, mis jij een tekstbewerkings programma die dat aankan.
Dit zit standaard blijkbaar niet in windows meer, is wel een gratis programma voor, openoffice genaamd, op internet te vinden  ;)

andyrochai

richardwbb

Ik heb voor het gemak ook een pdf en een docx bestand klaargezet. Ik zie overigens dat je winterwielen er onder hebt of sta je open voor een setje velgen?

https://forum.nissan100nxclub.nl/bestanden/Inschrijfformulier.doc
https://forum.nissan100nxclub.nl/bestanden/Inschrijfformulier.docx
https://forum.nissan100nxclub.nl/bestanden/Inschrijfformulier.pdf

Je zou in het ergste geval de pdf kunnen printen en invullen en opsturen. De pdf is niet in staat om elektronisch ingevuld te worden, dat bestaat wel en is nog niet onderzocht door mij.

Zo te lezen ben je al geholpen maar als dat niet zo is, zeg het ons.

Wat betreft een set originele 100NX velgen heb ik iemand die ze aangeboden heeft bij mij op marktplaats. Het zijn de sail velgen en ik ken de aanbieder niet, ik ken zijn locatie niet en ik weet wel dat je voordat je 14" velgen gaat kopen je zeker moet maken dat je de bandenmaat welke je wilt ook momenteel volop leverbaar is, want dat is niet meer altijd zo. Wil je dat gedoe niet dan 15" velgen maar dit verandert het rijd en stuurgedrag wel. Als je wilt weten waar ze liggen en wat ze kosten moet je het maar even zeggen. Verder moet je wel op wat dingen letten bij het kopen van tweedehands wielen.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

andyrochai

Mijn wagen moet eigenlijk helemaal vernieuwd van buitemn,maar geld..... Eerst genieten van mijn meisje,,,,,

richardwbb

Dan raad ik je wel aan om alvast aan te geven wat je plannen zijn of wat je overweegt of wat je gewoon persee wilt. En eventuele foto's van de delen die in jou ogen slecht zijn dan kunnen wij alvast meedenken want anders zet je jezelf in de wacht en allicht dat je buitenkansen misloopt.