Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door dimitri, 21 mei 2014 - 11:34

Vorige topic - Volgende topic

dimitri

Sinds gisteren beschik ik over een nissan 100nx van 1993
het is een 1.6 met injectie
kan niet wachten tot mijn verzekering in orde is en met dit weer zonder dak rond te rijden
ben van belgie en heb hier eigelijk nog nooit 1 zien rondrijden, zelfs niet op meetings.
Heb al op wikipedia gelezen dat dit model 'niet zo populair is' en er slechts 7500 van verkocht zijn geweest
weet iemand hoeveel er op dit moment nog rondrijden in belgie/nederland?

groetjes dimitri

Rens

Hoi dimitri, welkom hier. :)

Hoeveel er in België nog zijn weet ik niet, in Nederland nog ca 1200, zie http://forum.nissan100nxclub.nl/algemeenclub-info/100nx-registraties-in-nederland/msg220921/#msg220921

Als je wat Belgische 100NX-rijders wilt ontmoeten, op 1 juni houden we de recordpoging, onze grote jaarlijkse meeting om zoveel mogelijk 100NX-en bij elkaar te krijgen. http://forum.nissan100nxclub.nl/recordpoging/100nx-club-recordpoging-de-meern-1-juni-2014/
Geert en Themacpie komen uit België. :)

dimitri

dat is indd niet meer veel.
Ik hoop dat mijn verzekering tegen dan in orde is, dan kom ik zeker af

Daydream

Welkom Dimitri!

Duurt dat zo lang in Belgie ja, een verzekering afsluiten?
It's just a ride ~ Bill Hicks

dimitri

moet nog naar keuring, dan krijg je roos papier, dan naar verzekering gaan , en dan 2/3 dagen voor verzekering in orde is

themacpie

Welkom mede Belg!  Altijd leuk dat de Belgen wat meer verschijnen hier. Kunnen we wat meer Belgische meetings gaan organiseren :-D
Hopelijk idd tot op de recordpoging.
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

dimitri

heb de wagen pas van afgelope vrijdag. er was roest aan de binnenkant van de wielkassen achteraan, deze moeten uitslijpen, nieuwe stukjes aluminium in moeten lassen en een roestwerend laagje over moeten verven, daardoor heeft het allemaal wat langer geduurd. maar volgend jaar op de meeting ga ik zowieso van de partij zijn xd

Belg

Aluminium ingelast?
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

dimitri

ijzer bedoel ik xd