Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

voorstellen

Gestart door Rinie1964, 07 okt 2013 - 11:33

Vorige topic - Volgende topic

Rinie1964

dag medeforumleden en nissan liefhebbers

Ik ben wel een nissan liefhebber, maar niet zozeer de 100NX maar de Nissan Pulsar NX, zie bijlage. Ik wil een andere motor in (laten) bouwen en hoop op dit forum informatie te krijgen over het in te bouwen blok (1.6 Injectie (GA16DE), en wellicht is iemand zo bedreven dat die de klus wil oppakken, uiteraard met een redelijke vergoeding.

Correctie, een foto lukt nu niet, komt een andere keer. Zie https://www.google.nl/search?q=nissan+pulsar+NX&client=firefox-a&hs=M4n&rls=org.mozilla:nl:official&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=tn9SUu-NCIqK0AW444CYDw&ved=0CDEQsAQ&biw=1304&bih=681&dpr=1

Rens

Welkom hier. :)

We hebben 1 clublid hier die ook een Pulsar NX heeft.

themacpie

Welkom hier!

Idd zoals Rens zegt, maar daar wordt nog een ander blok ingelepeld... een CA18DET namelijk.
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

Rinie1964

Aan een CA18DET heb ik gedacht, maar die zijn niet te vinden.  :(

themacpie

Heb voor hem nochtans zo'n blokje in bewaring staan in mijn garage  :)

Dus ze zijn er wel... misschien wat moeilijker in Nederland te vinden echter... dit blok komt ook uit België
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

richardwbb

Ze duiken soms wel op, soms met auto er bij ;)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Daydream

It's just a ride ~ Bill Hicks

Gizmo

iceman13

Ik ben aan het leren. Als de schade minder kost dan een opleiding motorvoertuigentechniek, vind ik het goed.

lovely100nx

vind ik ook leuke bakke hoor!

proficiat ervoor!
ziet er leuk uit!