Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Redden van deze 100 nx door roy

Gestart door rdcars, 15 apr 2014 - 23:18

Vorige topic - Volgende topic

rdcars

Bij deze stel ik mij even voor , mijn naam is roy en na jaren twijfelen toch maar eens een 100 nx gekocht wat dus een reddings actie is geworden voor het arme wagentje , hij heeft 5 jaar stilgestaan en het heeft em geen goed gedaan onder andere groen van de mos ,waterpomp defect , cil kop gescheurd en cil blok versleten maar veels te leuke auto om te slopen aangezien ik er nog geen heb gevonden met orginele anu nog even uitzoeken hoe ik hier een foto kan plaatsen

Rens

Hey Roy, welkom hier. :)

Er zijn meerdere 100NX-en die al jaren niet meer rondrijden, en jij hebt er 1 gevonden. :)
Hier staat hoe je een foto kan plaatsen: http://forum.nissan100nxclub.nl/algemeenclub-info/foto-plaatsen-avatar-veranderen/

Daydream

Welkom Roy!

Wat een leuk project :) Ga je alles zelf doen ?
It's just a ride ~ Bill Hicks

rdcars

bedankt voor de info en jah ik ga alles zelf doen heb namelijk redelijk wat ervaring in de schade wereld en ben zelf autmonteur dus vandaar

rdcars

rdcars

Hier is die dan mn nx zal deze week even fotos maken hoe hij er nu bij staat met de motor uit elkaar ;D

Rens

Ziet er leuk uit. :)
Die kleur zien we niet veel.

Heb je al op de gebruikelijke plekken naar roest gezocht? Wielkasten achter, dorpels.

rdcars

van onderen is ie keihard alleen langs de wielrandjes een beetje roest dus valt wel mee alleen jammer van de motor dat deze defect is

themacpie

Welkom hier!
Mooie wagen! Zou je niet zeggen dat ie zolang onder het groen heeft gezeten.

Hopelijk vind je snel een nieuw hart voor dit karretje!
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

rdcars

hij stond in een vergeten hoekje bij een auto bedrijf de eigenaar wist niet eens meer dat ie em had staan hij heeft daar vanaf 2009 gestaan was zelf direct verkocht aan em

stejer2

hy roy

volgens mij heb ik al telefonisch contact met u gehad over het motor blok. van de rode 100nx carburateur

rdcars

Dat zou zeer goed kunnen heb namelijk al alles afgebeld voor een motor met injectie aangezien de motorcodes verschillend zijn dus kijken of ik via hier info kan krijgen of een carb motor ook om te bouwen is
de goede motor is slecht te vinden 

stejer2

ik heb computer met kabelboom en alles nog goed in tact ligt allemaal te koop. wel cabr er is iets niet 100% inorde maar hij loopt wel en misschien is het ook maar kleinigheidje ik zal morgen nog eens met men broer kijken wat het zou kunnen zijn.

maar je kunt anders eens langs komen kun je zelf kijken wat er aan de hand is of wat er mee zou kunnen zijn

rdcars

Is dat in wittem ???
zo jah kan ik wel eens komen kijken kan ik direct vergelijken

stejer2

ik heb je prive berichtje gestuurd