Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Onze mooie 100nx

Gestart door The FireFighter, 18 dec 2020 - 14:26

Vorige topic - Volgende topic

The FireFighter

Hallo allemaal,

Ik ben Stephen 31 jaar en kom uit t mooie Noord Holland.
Mijn verloofde en ik hebben een paar maanden geleden een 100nx gekocht we waren meteen verliefd op de auto.
Normaal zou je zelf natuurlijk de auto naar je wens willen maken maar deze was volledig naar onze wens.

Ik hoop hier meer leden te leren kennen en uiteraard gezelligheid te vinden en onze passie samen te kunnen delen.

HarriePekel

Welkom Stephen, draait de auto nog goed?
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

The FireFighter

Dankjewel.

Ja zeker alleen 3 weken geleden de dynamo moeten vervangen maar verder rijd de auto als een zonnetje.

Groet Stephen

Cor

Welkom! Mooie lak, en toffe achterlichten ook! 
Op naar de zomer  ;)

The FireFighter

Thanks!!!

Ja zeker mooie lak!! 1 nadeel.... de auto moet opnieuw gespoten worden omdat er steenslag op zit en drempelschade hahaha.

Ja heerlijk met open dak touren heb er wel zin in.

richardwbb

Onze passie? Meen je dat nou, nou graag maar dis zonder vier ringen (oooo) das audi. welkom  8)
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Chris

Welkom op het forum.

Rooky

Now that is a very lovely NX.
Welcome and best of luck with her.

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Welkom, en veel veilige km gewenst. :-)

richardwbb

Had je nog een dynamo nodig? Mijn suggestie is een echte nieuwe ben zelf bekend met stil op snelweg en mij boeit het niet want ben bevoegd verkeersregelaar maar nou net niet op snelweg zeg maar maar ja kan 't wel en dan nog, moet je niet willen maar ja dat is mijn mening dat je dat niet zou moeten willen :loveit:

richardwbb

HarriePekel

Beter kijken richard, of beter lezen, jouw reacties raken echt kant noch wal.
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)