Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Nieuw lid

Gestart door Nissan100NX-Willem, 09 jan 2012 - 20:55

Vorige topic - Volgende topic

Nissan100NX-Willem

Hoi allemaal,

Ik ben Willem en rij sinds ruim 10 jaar een 100NX. Ik ben nu aan mijn derde toe. De eerste was redelijk op, maar ik heb er nog steeds spijt van, dat ik deze op advies van mijn toenmalige Nissan-dealer heb verkocht c.q. ingeruild tegen een andere 100NX. Mijn 2e 100NX was een zeer leuke, spoiler op de achterklep en AIRCO. Helaas heb ik deze auto maar 1 jaar mogen rijden. Bij een ongeval op de A50 heb ik deze in juni 2009 total loss gereden. Via internet kwam ik terecht bij Nissandealer Wijma in Lochem, die een zeer leuke 100NX had staan tegen een zeer goede prijs. Deze auto rijd ik nog steeds. Het is een 94-er, zwart, sportuitlaat, verlaagd, mistlampen voor en 102 PK motor. Sinds ruim 1 jaar heb ik mijn 100NX ook bij deze dealer in onderhoud, ondanks het feit, dat ik ruim 100 km. moet rijden voor reparaties, onderhoud, etc., maar dat maakt mij niet uit, want de service en ook de prijzen zijn prima.
Ik tank altijd Shell V-Power, dat is wel duurder, maar het llont toch de moeite. Bij alle 3 100-NXen heb ik gemerkt, dat na verloop van tijd het brandstofverbruik afneemt, dus haal je meer kilometers uit een tank. Ik rijd nu rond de 1 op 15. Doordat ik ook lid ben van de V-Powerclub krijg ik dubbele airmiles en dat telt toch lekker bij. Om lid te worden van de V-Powerclub moet je 150 liter per 3 maanden tanken en dat haal ik makkelijk. Ik kan het iedereen aanraden. Ik heb nog geen foto, maar dat komt nog, als het goed weer is, petje op, zonnebril op, dakje eruit, jullie kennen het wel.
Groeten van Willem uit Grave.

DZ-RD-71 (verkocht)
GZ-JF-42 (†)
HV-HB-19

Mojo

Welkom, en leuk intro-verhaal! Veel plezier op het forum!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Vinnie

Welkom! Leuk om te zien dat er mensen zijn die al zolang met een 100NX rijden  :D

richardwbb

Hoi Willem, welkom!
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Marous

Heej Welkom ;)
Lekker intro, duidelijk trouwe fan van de auto ;D veel plezier hier!
En uhm.. mogen we 'm zienk?
:pics:
~I'm in love with my car~

dur_linde

hoi leuk he doei

twinturbo

Welkom hier. Leuk dat je al zo lang verslaafd bent aan een nx.  ;)

Rens

Tja, je hebt van die mensen... :P ;)

richardwbb

Ha Willem, leuk dat je lid bent geworden. Ik ga het allemaal regelen. Komt goud.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Martelaty

hey willem, welkom op t forum!

grover

Willem, welkom. Blijven rijden in die nx, zodat er over 20 jaar nog altijd nx-en zijn. Doe ik ook, haha, we blijven lassen.