Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Hey

Gestart door Nightingale, 21 jan 2011 - 18:32

Vorige topic - Volgende topic

Nightingale

Hey
Hey,

ik denk stel me maar even voor, is wel zo netjes. ;)
Mijn naam is Bjorn.

Sinds afgelopen maandag rij ik een Rode Nissan 100nx 1.6 uit '93, carb. versie.
KM stand is 213.000KM +- De auto heeft LM velgen, versleten stoelen en een kapotte achterklep gasveer :P ER is totaal geen audio aanwezig what so ever, maar dit maakt niks uit want hij rijd te lekkr. Het stuurgevoel van deze auto en de handling... BOH

Binnenkort komt er betere audio in. Deze auto gebruik ik dagelijks om naar het werk te rijden.

Plaatjesss:
Everybody needs to believe in something. I believe I'll have another beer.

richardwbb

Welkom Bjorn!

Die ziet er nog netjes uit op de foto. Hoe zijn de wielkasten?
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

keesissan

gef met je rode nx
maar zie ik daar nouw een dtm uitlaat?

Datsun 120a FII grijs 1978
100NX 1600 E2 met SR20DE swap matzwart 1993
100NX 1600 E2 black 1995==>sold
100NX 1600 U9 rood 1992==>sold

mj

wat niet is kan nog komen er is zo veel mogenlijk met de nx alles op zijn tijd en welkom

michxtreme

welkom hier! apart kleurtje, volgens mij nog niet gezien.
The only limit is your own imagination

Rens

Aparte kleurtje komt denk ik door een verkeerd ingestelde witbalans. De hele omgeving heeft een nogal aparte kleur.  ;)

Maar welkom hier.  ;D

Nightingale

Citaat van: richardwbb op 21 jan 2011 - 21:36
Welkom Bjorn!

Die ziet er nog netjes uit op de foto. Hoe zijn de wielkasten?

Die zijn helemaal clean, geen roest. Dat had ik al voor de koop opgezocht, blijkt nogal een probleem plekje te zijn?

Nightingale

Citaat van: keesissan op 21 jan 2011 - 21:48
gef met je rode nx
maar zie ik daar nouw een dtm uitlaat?

Tis alleen maar een sierstukje, er stak z'n lelijk stuk eindemper eruit, zag totaal niet uit.
Dit ding is puur voor het uitzien, lawaai is niet zo mijn ding. Ik heb liever een stille bak. ;)
Niet dat er iets mis is met die uitlaten, maar das meer iets voor de average Golf GTI rijder. : P
Met de nissan wil ik toch iets meer klasse hebben.

Nightingale

Citaat van: Rens op 22 jan 2011 - 18:20
Aparte kleurtje komt denk ik door een verkeerd ingestelde witbalans. De hele omgeving heeft een nogal aparte kleur.  ;)

Maar welkom hier.  ;D

Idd, maar das dus full auto en kun je weinig aan veranderen. ( Lees: Kut cam) Je moet die foto's eens zien, die ik op de euro-interclassics heb gemaakt, totaal waardeloos geworden :(

richardwbb

Ik heb er maar 7 hoeven bekijken... 6 waren krokanter dan de aanbieder deed vermoeden en de 7e had toch wel een achterklep en neus spuitbeurt nodig, maar dat wilde ik wel omdat ik weet hoe dat opknapt

Zoals die op de foto staat zie je ze gewoon niet veel meer. Dat is bij de club in andere verhouding maar kijk maar wat er nog rijdt, bobbelende wielkasten bij de achterbumper schroef in die wielkast en bij de stootstrip, die zijn duur
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Rens

Dan moet je er ook maar eens mee op en meeting verschijnen, kunnen we hem in het echt zien.  ;)

Nightingale

Citaat van: Rens op 23 jan 2011 - 10:31
Dan moet je er ook maar eens mee op en meeting verschijnen, kunnen we hem in het echt zien.  ;)

Moeten jullie wel eens naar Limburg komen, miss. in de zomer eens. Lekkr cruisen hier, kunnen we een mini tour maken ;)

paulheerlen

Welkom medewinkbuul  ;D

Nightingale

Citaat van: paulheerlen op 23 jan 2011 - 18:29
Welkom medewinkbuul  ;D

HEY !

hahaha : P
Idd, das de correcte benaming...!
Veel ervaring met de 100nx?  ;)

paulheerlen

Mijn huidige (derde ; bj 1996) nx heb ik vanaf maart 2006.
Rijd dus al de nodige jaren in een nx naar volle tevredenheid.
Van techniek heb ik helaas geen verstand, dus wat sleutelen betreft ben ik geen grote hulp, hier op het forum zijn voldoende techneuten die je goed advies kunnen geven.