Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

hallo!

Gestart door sturmtrooper, 29 mei 2015 - 00:04

Vorige topic - Volgende topic

sturmtrooper

Ik werd afgelopen vrijdag flink verrast ik was net vrij van me werk, (detailhandel)toen ineens mijn ouders voor de deur stonden ze wouden ergens over praten maar ik zou eerst met een collega een attractie ingaan op de kermis, nadat dit was gebeurt liep ik met me ouders mee naar de bedrijfsbus van me vader, me moeder stapte achter het stuur en bleef wachten op allerlei mensen op de parkeerplaats wat ik al best vreemd vond. Ineens stopte ze, me vader stapte daar half uit een graaide even in ze broekzak en toverde daar twee autosleutels uit, vol verbazing en ongeloof keek ik ze aan. Me vader wees de auto aan en het was liefde op het eerste gezicht, de auto sprong eruit. Fel rood, spoiler, targa dak, en sportieve velgjes.

Hallo ik ben Edgar van Vliet, 19 jaar en sinds een paar dagen trotse eigenaar van een rode 100NX Ik kom uit Delfzijl en hoop binnenkort een keer op een meeting aanwezig te kunnen zijn, ik heb hem nog net geen week maar al wel 500+Km gereden en een dikke sub achterin gebouwd!

Rens

Welkom, had je eerder aangemeld, ik was maandag nog in Delfzijl. ;)

sturmtrooper

haha dat is ook toevallig wat heb je in zo'n gat te zoeken dan?

HarriePekel

euh.. werken ;-)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)