Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

ff voorstellen

Gestart door jk-078, 26 aug 2009 - 12:11

Vorige topic - Volgende topic

jk-078

ja hoe doe je die uploaden? en wat vind je ervan??

richardwbb

De juiste kleur voor de opvallende kit, de juiste velgen, juiste einddemper, zwarte veugel accentueert goed het overige dat nog zwart is aan je auto, je zou nog aan de zijkant wat bodykit kunnen plaatsen, hoewel het daar ook bijna zwart is, wat voor de lijn van de auto nu wel mooi is. Als je toch nog van plant bent om hem dikker te maken, zou je mischien een hoodscoop er op kunnen zetten. Eigenlijk vind ik alleen de hoogte/dikte van de auto door de bodykit nu niet meer kloppen, maar ik begrijp dat je daar wel vaker mee blijft zitten, zelfs de orginele GTi kit van Nissan klopt niet aan de achterbumper. Je kan het naar mijn mening dan net zo goed er bij laten :)

Ben je al door een APK gekomen met de achterlichten zoals die er nu opzitten? :)

Plaatjes plak je in je bericht door de url tussen [ url ] [ /url ] te plaatsen, mocht je geen knopjes en smilies zien waar je je bericht post, dan even op bekijken klikken, 2e ikoontje van links, de rij boven de smilies.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

jk-078

okay, thnx man..

nee apk komt er bijna aan, en die donkere achterlichten is afkeur..
maar dat heb ik er zo af en zo weer erop, dus dat komt wel goed;)

voor de rest wilde ik er met de tijd ook nog wel sideskirts op zetten, maar wil graag eerst een mooi spaghetti spruitstuk erop bouwen:D

en verlagen wilde ik ook nog wel, maar met de voorbumper die erop zit gaat dat erg lastig worden, moet nu al uitkijken voor die puisten op de weg...

dus is even afwachten nog;)

Zeurdoos

Ziet er goed uit hoor ;)

Mojo

Mooi hoor :)... Maarruh, je moet skirts hebben :P

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Knight100nx

welkom hier

maar volgensmij mag die spoiler ook niet (of kijken ze daar niet na met apk)

jk-078

waarom zou die spoil;er niet mogen??

volgens mij mag hij weerszijde van de auto een aantal cm uitsteken...

Zeurdoos

Apk keurt geen spoilers af of hij moet los staan . En deze spoiler valt binnen de wagen maar weet niet of hij dan toch wel mocht om dat deze spoilers scherpen delen hebben en dus niet mogen van de politie ;)

jk-078

wat een onzin allemaal joh:P
k*t rechtssysteem hier in nl, je mag tegenwoordig echt helemaal niks meer:P
maarja zie het wel alstie voor apk moet;)

DJ Ramonski

Nette NX :) hoewel de kit niet echt mijn smaak is.

Overigens mag er in Nederland redelijk veel. In Duitsland moet je voor bepaalde onderdelen de auto laten keuren of je moet al vooraf gekeurde onderdelen erop zetten. En op zich vind ik dat met die spoiler nog niet zo heel gek...Als voetganger of fietser wil je niet in aanraking komen met zo'n spoiler of ie nu uitsteekt of niet
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

grover

Leuke auto, het heeft wel wat. Wees er zuinig op jôh.

lucus

zolang de spoiler niet van aluminium of iets dergelijks hards is maakt het niet uit.
verder welkom, nx is gaaf, alleen zie ik wat kleurverschil op de deuren?
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

jk-078

haha ja klopt, zit ook was kleurverschil op..

ff sparen voor het spuiten he:P vind dat best prijzig allemaal:P

Zeurdoos

Citaat van: lucus op 01 sep 2009 - 12:36
zolang de spoiler niet van aluminium of iets dergelijks hards is maakt het niet uit.
verder welkom, nx is gaaf, alleen zie ik wat kleurverschil op de deuren?

Maakt wel uit maakt niet uit van wat voor matriaal hij is :P

richardwbb

Verrek zeg hij heeft inderdaad kleurverschil en goed ook.

Hebben ze nu blanke lak over de rode gedaan wat niet gebruikelijk is, of gewoon de verkeerde rood gemengd? Ik vind hem namelijk wel glimmen als een malle.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily