Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

ff voorstellen

Gestart door jeroentje100nx, 29 jun 2009 - 23:49

Vorige topic - Volgende topic

eltjo100881

Elmo

jeroentje100nx

nou ff opnieuw dan.
ik ben jeroen ben 20 jaar en kom uit zaandam  heb een 100nx 1.6 carb uit 1991(sinds zaterdag)

Zeurdoos

Kijk nu hebben we wa meer info ;) maar heb je ook een fototje van je auto ?? want anders gaan ze daar ook allemaal om zeuren ;)

PRick

Je kunt het beste even je foto uploaden naar mijnalbum.nl, aangezien je de foto's niet naar het forum kan uploaden :D try again ;)

jeroentje100nx

okeej en ik snap er echt helemaal niks van :$

PRick

Nou, je kan een foto niet van je computer op het forum laten zien, ( het moet vanaf een internet URL zijn)
Dit kun je doen door een account aan te maken op www.mijnalbum.nl en daar je foto te uploaden.
dan klik je met de rechtermuisknop op de foto die je geupload hebt, ga je naar eigenschappen en dan staat achter Adres: (URL) de link van je foto.

ik hoop dat ik je hiermee genoeg heb kunnen helpen ;)

jeroentje100nx

jeroentje100nx

sorry mense groter ga ik heb nie krijgen  maar je kan nartuurlijk ook ff op marktplaats kijken
http://auto.marktplaats.nl/nissan/249602194-omgebouwde-nissan-100nx-100-nx.html#photo

Zeurdoos

Nou ziet er mooi uit hoor

Mojo

Yup, die is ook in ons Marktplaats-topic voorbij gekomen. Mooie bak!

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

jeroentje100nx

dankje :D(heb er alleen net een andere koppeling in moeten zette) ben van 6 uur tot 11:15 bezig geweest ofzo :S

Zeurdoos

Ja de eerste keer wil dat wel eens wa tijd kosten ja ;) maar erg mooie achterspoiler (gewoon de mooiste) ;D