Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

ff voorstellen

Gestart door Knight100nx, 22 sep 2008 - 17:37

Vorige topic - Volgende topic

jeroentje

Knight100nx

bedankt :)

maar is er niemand die me kan helpen met een prijs voor een versnellingsbak?

Rik

Prijs zal tussen de 100 en 150 euro liggen op de sloop .
500SEL

Knight100nx

een injectie bak kan alleen maar aan een injectie motor toch? want heb een bod van 75,- gekregen maar het moet wel werken natuurlijk :P

Zeurdoos

Welkom en veel plezier hier op het forum en  :pics:

Knight100nx

hehe foto's komen zodra ik een auto heb :P

Zeurdoos

Oh shame on me  :-[ Heb ik weer niet goed gelezen  ;D

Mojo

En ook welkom van mij natuurlijk.

Maar weet je al of de auto die je gaat kopen een inj of een carb is? En zou je niet beter even verder kijken naar een auto die technisch in een wat betere staat is? Of is de auto die je op het oog hebt van dusdanige kwaliteit (geen roest, e.d.) dat je serieus overweegt de versn. bak te vervangen?

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Knight100nx

ik zit met het probleem dat ik niet overal maar heen kan rijden (geen eigen vervoer + niet veel geld voor benzine) en mijn budget max 1000,- is.

versnellingsbak is niet zo'n probleem, kennis van me is automonteur en wil me in de avond uren wel helpen

auto is carb en over het algemeen is de auto wel goed zijn eigelijk 3 punten wat aandacht nodig is (bak, L.achter schokbreker (is lek) en uitlaat (ook lek)) maar laatste 2 kunnen nog wachten

edit: heb al wel een auto gezien in klazienaveen maar kan daar niet zo ff heen gaan om te kijken of het wat is

DonJunior

Dan raad ik je aan sowieso geen auto te kopen...
Als je deze niet kan onderhouden.. schiet het natuurlijk helemaal niet op..
Het is een tip van iemand die ooit zijn auto heeft weg moeten doen omdat ik te vroeg een NX wilde rijden.. toen ik dus ook krap zat met budgetten enzo..
Het is zo klote als je de auto niet kan betalen en na 3 maanden alweer weg moet doen.. (geloof me)

Ik zou persoonlijk dan nog even doorsparen en lekker met de OV gaan ofzo..

Knight100nx

kon ik maar ff doorsparen

ik leef nu van een uitkering en kan de auto wel onderhouden maar om gewoon ff 50km af te reizen om naar een auto te kijken dat is dan weer minder

OV heb ik niet en ben wel vervoer nodig voor werk wat ik dan nu doe

Mojo

Ligt het aan mij of kan je dan beter zo'n rot gebakje nemen, met een motorinhoud van onder de liter? ::)

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Crum

voor 1000 euro zou je idd beter een kleinere en goedkopere auto kunnen nemen..van t brandstofverbruik zal je niet echt voordeel hebben..en vele nx'jes hebben last van veel achterstallig onderhoud..
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

Knight100nx

heb al naar verschillende merken gekeken maar wil zo ie zo een japanner hebben (omdat ik weet dat die heel betrouwbaar zijn) en andere auto's in de zelfde prijsklasse zijn meestal in de zelfde staat.

heb trouwens al een andere 100nx gevonden niet ver weg, die als het goed is geen nieuwe onderdelen meer nodig is

DonJunior

Citaat van: Knight1987 op 23 sep 2008 - 18:53
heb al naar verschillende merken gekeken maar wil zo ie zo een japanner hebben (omdat ik weet dat die heel betrouwbaar zijn) [...]

Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens...
Als je weet hoeveel geld ik al in die auto heb gestoken... en ondertussen nog niet fatsoenlijk kan rijden..
Dan neem jij die woorden wel weer terug hoor...
Ik zou gewoon kijken voor een Suzuki Alto ofzo.. als ik jou was..