Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Ff voorstellen

Gestart door Tim, 16 jun 2008 - 22:55

Vorige topic - Volgende topic

Tim

Hier zijn dan de foto's ;) Het is me gelukt om ze er op te krijgen :P

100nx driver

bekend beeld nx op de trailer

Hameltje

Welkom eindelijk iemand van de goede kant van zeeland erbij, dat werd wel tijd. Denk dat ik je ook nog wel eens ga spotten als je rij. En ik hoop dat je die polybumper meuk uit je hoofd laat.

Misschien heb je mijn ouwe ook weleens gespot , zwarte gti met rode wieltjes. Is alleen verdwenen uit het zeeuwse straatbeeld.
Peugeot 307 SW 1.6
Nissan 100nx 1.6i

Nissan 100nx 1.6 slx (sold to crum)(RIP)
Nissan 100nx 2.0 gti (sold to spitfire)(RIP)

Crum

pff...de goede kant.. :P
Universeel betekend dat beschreven onderdeel is ontworpen om nergens op te passen. Behalve na ingrijpende modificaties, en gebruik van schuttingtaal...

http://www.mijnalbum.nl/Album=R6RF7VDO

DonJunior

Owkeej dan..
Ik mis trouwens wel wat aan je GTI...
Juist ja.. je GTI lip!!  :o
Overigens sluit ik me direct aan bij Hameltje..
Ik hoop dat je inderdaad je polyester bumpers e.d. gewoon uit je hoofd laat.. en de nissan gaat stylen zoals het hoort.. (verlagen, en GTI lip + megane lip )

Trouwens meteen met je mee duimen dat je het beestje door de RDW heen krijgt..  ;) ;)

Tim

@ Hameltje : Ik heb jou Gti inderdaad ook wel eens gezien zag er netjes uit met die rode velgen ;) Zal je inderdaad nog wel eens tegen komen en heb je ook al vaker gezien bij de mac ;)

@ DonJunior : ik mis inderdaad mijn gti lip waarschijnlijk hebben ze die er vanonder gereden dus die heb ik er jammer genoeg niet bij.

Rik

Welkom hier en succes met je plannen :D
500SEL

Mimi

nette nx hoor succes met je plannen
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

Hameltje

Citaat van: Tim op 18 jun 2008 - 08:03
@ Hameltje : Ik heb jou Gti inderdaad ook wel eens gezien zag er netjes uit met die rode velgen ;) Zal je inderdaad nog wel eens tegen komen en heb je ook al vaker gezien bij de mac ;)

Wel vaker gezien bij de mac, tjaah dat zou zo maar eens kunnen :P. Ben daar erg vaak te vinden. Maar in een 100nx zal je me niet meer zien. Rij tegenwoordig *kuch* honda :$ *kuch* en nog het lelijkste model wat ze ooit hebben uitgebracht ook :P.
Peugeot 307 SW 1.6
Nissan 100nx 1.6i

Nissan 100nx 1.6 slx (sold to crum)(RIP)
Nissan 100nx 2.0 gti (sold to spitfire)(RIP)

Tim

Ja die honda heb ik daar ook wel eens zien staan ja :P Maar je zal me nog wel eens vaker zien bij de mac met mijn 100nx ;) Hopelijk erg snel :P