Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door franss, 07 jun 2017 - 19:42

Vorige topic - Volgende topic

franss

mijn naam is Frans Schuurs (franss). ik heb sinds 5 jaar een 100 NX 1,6. binnenkort ga ik meedoen met de carbage run naar de Baltische staten. ik ben de auto daarom extra goed aan het voorbereiden en al zoekende naar info kwam ik de 100nx club tegen, vandaar.

Arthur

Never drive faster than your guardian angel can fly.

themacpie

#2
Hello Franss,

Welkom hier!

Heb die "run" even gegoogeld, ziet er wel echt fun uit! Welke gekke omkleding heb jij in gedachten voor de NX? Want zie er geen enkele originele uitvoering tussen zitten op de foto's.

(stel me wel vragen bij die maximale waarde van 500 euro die de auto mag kosten als je ziet wat er allemaal tussen zit qua auto's !!! )
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

HarriePekel

Moet wel een hele roestbak zijn wil die 100NX minder dan die 500 waard zijn inderdaad, maar welkom hier :)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

richardwbb

Ik heb even gekeken, ja die auto is voor 500 wel te krijgen en dan moet er een nul achter aan te maken kosten. Maarr, één carb, door Nissan himself, afgesteld [wph mit computer], 7000km rasen, nicht reisen. Heb er één stuk over geschreven.. Moet nog ergens staan. In mijn harde schijf huppaketet.

franss, laat even weten, op mijn e-mail met mijn vraag, "mocht jij daar aan toe komen".

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k11 Micra 1.6 reizigersautomobiel