Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Even voorstellen.

Gestart door Rocco, 03 jan 2013 - 22:26

Vorige topic - Volgende topic

Rocco

Hallo allemaal,

Ik ben Rocco, ben op dit moment 17 en kom uit terneuzen.

Binnenkort ga ik m`n auto op halen, ( Ter opknappen dergelijk en dan zodra ik 18 ben de weg er mee op, rijbewijs is wel al in bezit. )

Dit is Nissan 100NX met een GTI Blok.

Is een schuurvondst geweest bij een boer hier in de omgeving. Voor zover dat ik weet is hij nog orgineel, op zijn motorkap na ( blauwe orginele kleur met zwarte motorkap ).

Ik ga hem dan ook langzaam opknappen, misschien overnieuw laten spuiten en alle punten waar roest zit behandelen.

Zelf volg ik de opleiding motorvoertuigen techniek en metaal ( gemixed ) dus heel veel zal zelf gedaan worden ( verstand ligt er hoog bij ).

Natuurlijk ben ik maar een broekie en zal er zo nu en dan hulp worden gevraagd ( via het forum ( advies ) en zowel echt bij familie leden en werk ).

Foto`s volgen zo snel mogelijk.

Met vriendelijke groet,

Rocco

Knight100nx

Welkom op het forum, ben benieuwd naar de foto's

Is het een nx van 1ste eigenaar? wat is kilometerstand e.d?

themacpie

Welkom hier!

Mooie plannen, veel succes ermee!

Goeie raad zal je hier zeker wel krijgen...
"REDHAWK" Custom 100NX SR20VE '92

iceman13

Een gti als eerst auto!
Das een mooi begin.
Ik ben aan het leren. Als de schade minder kost dan een opleiding motorvoertuigentechniek, vind ik het goed.

bremar

Hoi Rocco,welkom hier en veel plezier met je auto.
Maak ook een topic projecten aan.Is voor jou en ons leuk om te volgen.

richardwbb

Hoi Rocco, welkom!

Een NX met GTi inbouw?

vet!

Ik hoop dat het onderstel in goede en aangepaste staat is, ik wil je niet afschrikken enkel laten weten dat we al iemand kwijt zijn geraakt er door.

Nou ja, was geen clublid maar toch.

En dat had nogal te maken met de onverlaagde en versleten schokbrekers en de trommelremmen achter waar je ook je kan afvragen of die nog wel toereikend zijn en die boom en het stuur dat naar binnenkwam en de bestuurder kwam om het leven.

Maar ja, het is maar net hoe hard je er mee rijd en waar.

We moeten eens een wedstrijdje doen ik heb ook een GTi ;D

p.s. ik zie uit naar de foto's, zo een omgebouwde GTi kon wel eens bekend zijn bij ons :D
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Belg

Citaat van: richardwbb op 04 jan 2013 - 20:47
Hoi Rocco, welkom!

Een NX met GTi inbouw?

vet!

Ik hoop dat het onderstel in goede en aangepaste staat is, ik wil je niet afschrikken enkel laten weten dat we al iemand kwijt zijn geraakt er door.

Nou ja, was geen clublid maar toch.

En dat had nogal te maken met de onverlaagde en versleten schokbrekers en de trommelremmen achter waar je ook je kan afvragen of die nog wel toereikend zijn en die boom en het stuur dat naar binnenkwam en de bestuurder kwam om het leven.

Maar ja, het is maar net hoe hard je er mee rijd en waar.

We moeten eens een wedstrijdje doen ik heb ook een GTi ;D

p.s. ik zie uit naar de foto's, zo een omgebouwde GTi kon wel eens bekend zijn bij ons :D

Eerst begin je over doden die vallen en dan over een wedstrijdje :p
SR20DE: 9l./100km, CORSA B: 7l./100km, SAXO: 6l./100km, DS4: 5l./100km, F30 320i: 7l./100km

Vinnie

Misschien iets over openbare weg en racecircuits/strip?  ;D

En welkom Rocco!  :)

richardwbb

@Belg, klopt, ik rijd soms wel flink door en ik wil Rocco in het geheel niet het idee geven dat hij zelf niet mag uitmaken van ons of van mij hoe hij rijdt.

Maar ik wil wel graag dat mensen in elk geval kennis nemen van wat er fout kan gaan en waarom een NX ook nadelen kan hebben, het is geen Porsche zeg maar.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily