Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door runnertjuhh, 11 mei 2009 - 11:27

Vorige topic - Volgende topic

runnertjuhh

goedendag

ik ben jordy ben 20 jaar oud en heb sinds 3 maanden een 100nx is mn eerste autotje, auto is helaas al kapot (blok in de soep gelopen >:( ) maar deze word binnenkort vervangen en komt dus helemaal goed:)

twinturbo

sanderks

welkom, en suc6 met je auto!!

Zeurdoos

Welkom en wat voor blok hang je der in een 2.0 ;) ???

patrick100nx

Welkom hier,, en veel plezier met je NX ;)

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Rik

500SEL

100nx driver

welkom hier

wat is er precies gebeurd dat je motortje nu dood is ?

SpitFire

Nissan 100NX 1.6 carb - RIP
Nissan 100NX 2.0 GTI - RIP
Mazda MX3 1.6 - SOLD
Honda Civic 1.5 DXi - RIP
Mitsubishi Carisma 1.6 LE

..::=> No Past - No Future - No Problems <=::..

runnertjuhh

er zit een 1.6 carb motor in, geen idee wat er gebeurt is het is voor iedereen een raadsel, ik stond voor het stoplicht en ik trok op en toen liep het blok de soep in, alles zat er gewoon in kvs,olie alles dusja het is heel vreemd,

ben nu op zoek naar een nieuw blok, liefst iemand die een blok heeft en het er voor een nette prijs in kan zetten dusja als julie iemand weten ;D

Mimi

Citaat van: runnertjuhh op 12 mei 2009 - 00:28
er zit een 1.6 carb motor in, geen idee wat er gebeurt is het is voor iedereen een raadsel, ik stond voor het stoplicht en ik trok op en toen liep het blok de soep in, alles zat er gewoon in kvs,olie alles dusja het is heel vreemd,

ben nu op zoek naar een nieuw blok, liefst iemand die een blok heeft en het er voor een nette prijs in kan zetten dusja als julie iemand weten ;D

pm pietjuh of rik ff die kan je vast wel helpen
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

grover

Welkom hier, erg spijtig van dat blok natuurlijk. Maar gauw een nieuwe erin. Meer geluk toegewenst in de toekomst.

Jeroen330

Welkom hier en succes met je nieuwe blok! Er zijn hier genoeg mensen die je vast willen helpen
Nissan 100nx GTI Turbo --> exit
Nissan Micra K11 super S Trackday car --> Sold
Nissan Primera P11 GT --> sold

Nissan 100nx 1.6 Custom Showcar
Nissan Micra K11 Aztek nr. 6/180

Fast & cheap isn't reliable,
Cheap & reliable isn't fast,
Fast & reliable isn't cheap

eltjo100881

Elmo

Diembo

Welkom hier!

En mocht je voor de keuze staan, 1.6 - 2.0 ... Doe dan de laatste..;) wel iets meer werk maar wel veeeel meer voldoening:D (maarjah, dat is mijn tipje..;)) Sterkte
Keep on smiling, keep on living!

Zeurdoos

Is niet veel meer werk hoor ;) oke je moet ook de kabelboomen vervangen en je voor remschijven en assen en tank en tellerbak maar je krijgt er wel heel veel leuks voor terug en ik kan het weten ;)