Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Even voorstellen

Gestart door Stig, 13 dec 2008 - 19:49

Vorige topic - Volgende topic

DonJunior

Ik moet zeggen dat ik het absoluut een ontzettend mooi auto vind.. op de grote foto's komt ie ook echt heel goed over.. wees er zuinig op.. !!

dannydehaan

@mojo,
Eerste bericht boven jouw bericht mag je niet quoten, krijg je lange irritante pagina's van.

@stig
Welkom hier
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

Mojo

Je hebt gelijk, ik zal het even aanpassen.

@auto van Stig: Die antenne ook :)

EDIT1: Godver, doe ik het weer...

EDIT 2: Ik zie dat Stig niet een standaard antenne heeft, maar eentje die in het voorste spatbord zit... dus dan wodt het verwijderen al iets lastiger...

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

DonJunior

wahahhaha... en meteen het bericht erboven quoten he Mojo  >:D

Mojo

Heb het al veranderd :D.

Cruisin' in my Nissan, driving along the Road to HellMojo's Law: Everything WILL go wrong the first time around.

Stig

Ja die antenne zal wel niet zo 1 2 3 te vervangen zijn...dan moet ik idd nog maar eens kijken hoe dat een beetje normaal/mooi is op te lossen...ook mis ik volgens mij de antennekabel voor in mn autoradio, die heb ik niet echt kunnen vinden....misschien binnenkort maar weer eens goed kijken:)
Ik zal er zuinig op zijn;)

groeten,

Karl

twinturbo

Leuke foto's hoor.  :) Wees der toch maar zuinig op. Wel een beetje raar gezicht die antenne op het voorspatbord. Had ik nog nooit gezien.

Marian

Welkom hier, en veel FUN ;)

Stig

rik1987

Knapknapperige

Ik voel u nx gehat omdat u schade aan de voorzijde op de vleugels hebben geen oranje licht zijn wat je kunt doen achter de bumper zijn. Toch wil ik een keer naar een Nissan-dealer, want ik vertrouw erop dat de schorsing niet terecht.

DonJunior

@knapknapperige: Ik hou me nu enorm in dus he...  :-X

Jurgen

Citaat van: Knapknapperige op 09 jan 2009 - 02:48

Ik voel u nx gehat omdat u schade aan de voorzijde op de vleugels hebben geen oranje licht zijn wat je kunt doen achter de bumper zijn. Toch wil ik een keer naar een Nissan-dealer, want ik vertrouw erop dat de schorsing niet terecht.

Welk?
Renault Megane 1.6 Cabriolet Franse Rommel Edition
Honda CBR600 Plastic Raket

100nx driver

dat ding spamt ook al op ncn waarschijnlijk is het een nieuw spam bod of wat dan ook ::)

Stig

haha dat is echt een of andere Keniaanse spambot, die filtert woorden uit je reactie en kopieert t ofzo:|

JUP

GOOGLE MAAR EENS OP ZN EMAILADRES:

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4GFRC_nlNL202NL202&q=spoken998@gmail.com