Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Even voorstellen!

Gestart door Naomi, 02 jun 2022 - 09:27

Vorige topic - Volgende topic

Naomi

Hi allemaal!

Mijn naam is Naomi, ik ben 25 jaar en woon in het Friese Bolsward. Sinds 2021 ben ik in het bezit van een witte NX GTi. Na 2 keer de NX meeting gemist te hebben leek het me toch wel een goed idee om ook lid te worden van het forum. ???? Mijn NX heeft nu zo'n 106.000km gereden. Ik heb hem gekocht van Roland, zijn post zag ik helemaal onderaan de "even voorstellen" pagina. De NX staat momenteel geschorst, lekker warm en droog in de loods, zodat ik even rustig kan sparen voor de nodige opknapwerkzaamheden.

1991 100NX GTi, op Instagram te vinden als @nx.gti

Cor

Hoi Naomi, leuk! Welkom! Een gti zie je nog maar weinig...
Wat moet er allemaal aan gebeuren?
Zijn de mistlampen verwijderd? Bij roland stonden ze nog op de foto.
Gr, Cor

Naomi

Helaas is de GTI voorbumper beschadigd geweest en is met een "gewone" 1.6 bumper vervangen, omdat die GTI bumpers nog wel lastig te krijgen zijn. Inmiddels heb ik er wel eentje weten te bemachtigen (nog zonder mistlampen), die moet nog gespoten worden maar heeft niet echt prioriteit momenteel.

Er moet een nieuwe koppeling in, beetje roest wat aangepakt moet worden, en een aantal kleinigheidjes zoals gasveren voor de achterklep, de toerenteller fixen (die heeft zn eigen wil) etc.
1991 100NX GTi, op Instagram te vinden als @nx.gti

HarriePekel

Welkom Maomi,

Toerenteller slaat vaker op hol,
Leuke auto  ;)
eigenaar 100NX AIRTOP (cabrio)

richardwbb

Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Chris

Welkom op het forum.