Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Registreer

Hoofdmenu

Dit ben ik

Gestart door GJS, 27 mei 2009 - 23:48

Vorige topic - Volgende topic

Rik

500SEL

Aphelion

Nissan 100nx 2.0 GTi 1992

GJS

Zo...De vacuumslangen zijn vervangen! (Bedankt mannen voor de hulp! ;D) ik heb veel info ontvangen van o.a. Zeurdoos en Mojo ( ;D) en ik weet wat er (o.a.) mis is met mijn wagen.
Het spruitstuk is gescheurd. Deze zit alleen zó vastgeroest aan de rest van het blok, dat de enige optie is: slijpen! Een extra spruitstuk lag er nog, maar helaas geen extra setje leidingen. Dus: hier moet ik snel achteraan op de sloop o.i.d. Dan ben ik weer uitgenodigd om nogmaals langs te komen. (THANX!) ;D

Ook kwamen we een bakje tegen die voor meer dan de helft weggesmolten was, dus aan de vorm was moeilijk te bepalen wat de functie is van dit doosje. Iemand een suggestie? schakelkastje/zekering/relais. :P

hier nog één voor de locatie:

Dat was het voor even!
Nogmaals bedankt mannen! ;D
ps:
(Voor wat foto's van vandaag, laat me t even weten. Mail ik ze door)
100nx 1.6 Carb 1991

Zeurdoos

Nou mail die foto's maar door ;)
en over da spruitstuk die zit er nou bij nard onder  ::) want der waren bij hem 2 bouten afgebroken van de downpipe en die kregen ze niet uit geboord  :-\ dus moet je ook even een spruitstukje zoeken op de sloop ;) of je moet die andere van mij willen met da heel klein nog niet lekkend scheurtje maar dan hoor ik het wel ;)

PS stuur die foto's maar hoor ;) mag ook via msn (casper@zeurdoos.com) of gewoon mailen ;)

lucus

lijkt op kortsluiting ergens, misschien is ddie stekker nat geweest, ook wel slordig dattie niet is afgetaped. ik zou hem afknippen en dicht tapen.
Renault Twingo 2 diesel.
85 pk en 200Nm koppel.
Verbruik: 3,7L op 100 Km
Lachen aan de pomp :)

Zeurdoos

Lucus is geen stekker ;) der zit iets in gestoken kijk maar bij jou auto ;) maar wij wouden dus graag weten wat het is/was ;)

GJS

Even een vraagje:
Hoe noem je de 2 leidingen die vanuit je blok naar het spruitstuk lopen?

Ik heb afgelopen zaterdag een spruitstuk ontvangen, echter bleek deze (tegen de woorden van de verkoper in) niet compleet te zijn. Grrr!!

Iemand een adres ergens (regio Breda) waar ik zou kunnen checken. De autosloopbedrijfen hier hebben tot nu toe niks opgeleverd...:(

Het gaat ook alleen om die leidingen (met die bochtjes) en de bijbehorende moeren...
100nx 1.6 Carb 1991

Zeurdoos

1 van die leidingen is volgens mij een EGR pijp en die andere geen idee