Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

ben er ook

Gestart door nissanpower, 27 feb 2008 - 20:56

Vorige topic - Volgende topic

nissanpower

zo ben er ook alleen niet meer als nissanpower want de site wilde niet dat ik me zo noemde
maar hallo
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Mark

Ik blijf je eeuwig herinneren als nissanpower   ;)

Zeurdoos

nissanpower

het is alweer veranderd,ben weer gewoon mezelf ;D
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Loesje

Marian

Welkom op het nieuwe forum.
Veel plezier hier..
Groetjes Marian

sander_100nx

nissanpower

ik ben laurens,in mijn vrije tijd speel ik met de lego.ik heb een vriendinnetje die ik tijdens het zoentikkertje heb ontmoet.ik mag haar handje vasthouden,verder droom ik er van ooit een nissan 100nx te kunnen kopen want dat is echt men droomauto
::)
kawasaki zx7r

zxr-club.nl

Loesje

Citaat van: nissanpower op 27 feb 2008 - 21:48
ik ben laurens,in mijn vrije tijd speel ik met de lego.ik heb een vriendinnetje die ik tijdens het zoentikkertje heb ontmoet.ik mag haar handje vasthouden,verder droom ik er van ooit een nissan 100nx te kunnen kopen want dat is echt men droomauto

oh, je hebt dus toch een ander????

Loesje

Mimi

hey welkom hier
en veel plezier op het nieuwe forum
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

sportprophet

DonJunior

Tja wat kan ik zeggen.. die goeie ouwe tijd op de basisschool... dat je nog kon spelen met lego en tijdens zoentikkertje een vriendinnetje scoorde!! haha

Hey maar hebben jullie al zo lang een relatie dan.. super gaaf!!

Nja ik zal me verder maar gewoon aansluiten bij de rest en ook jou welkom heten hier!

Welkom!  ;D

Rik

Hoi en welkom hier
500SEL

Loesje

Citaat van: DonJunior op 28 feb 2008 - 08:19

Tja wat kan ik zeggen.. die goeie ouwe tijd op de basisschool... dat je nog kon spelen met lego en tijdens zoentikkertje een vriendinnetje scoorde!! haha

Hey maar hebben jullie al zo lang een relatie dan.. super gaaf!!

Das toch echt zn extra vriendinnetje hoor... dit gaat niet over mij