Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Recordpoging CLUBMEETING 11 MEI 2008

Gestart door Marian, 07 apr 2008 - 19:18

Vorige topic - Volgende topic

sportprophet

dan zou ik maar snel verder schuren als ik jou was ;)... oja + je overige 3 meter vacuumslangen opeisen ;)

jeroentje

- Rik en Marian
- Pietjuh en Mimi
- SpitFire
- Jurgen
- Dannydehaan
- Sportprophet
- De Snuiter
- Daniel 100NX
- IDDesings
- Jeroentje
-

Marian

Hallo Allemaal...
Na enkele reacties van jullie hebben wij de tijd aangepast.
Je bent welkom vanaf 12 uur ...
Locatie wordt nog naar gezocht, maar dit zal in Utrecht of nabije omgeving zijn.

dannydehaan

Utrecht zal ik niet doen, heb je marokanen die het gaan verpesten, vriend van mij had daar een keer een meeting en die gasten begonnen te kloten daar. Waren dus verscheidene auto's die met krassen wegreden.
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

Hameltje

Denk dat ik wel kom al heb ik geen nx meer, met wat voor voertuig wel weet ik nog niet.  

- Rik en Marian
- Pietjuh en Mimi
- SpitFire
- Jurgen
- Dannydehaan
- Sportprophet
- De Snuiter
- Daniel 100NX
- IDDesings
- Jeroentje
- Hameltje
Peugeot 307 SW 1.6
Nissan 100nx 1.6i

Nissan 100nx 1.6 slx (sold to crum)(RIP)
Nissan 100nx 2.0 gti (sold to spitfire)(RIP)

dannydehaan

Kan je je nxje nog ff bewonderen..
Citeer
Danny weet nog wel een goed(koop) spuitadresje :D
Citaat van: Mojo op 18 sep 2009 - 22:09
Deze kan je geloof ik ook wel toevoegen:

"Danny weet nog wel een goed(kope) (EDIT: (Onafhankelijke)) schade-expert!"

:P

Zeurdoos

Nou ik ben der dus niet bij want ja vind de datum een beetje jammer 11 mei moederdag Mischien tip om de volgende meeting dus op een gewoone zondag tehouden  :(

Murcielaygo

Neem je je moeder toch lekker mee :D

Zeurdoos

#23
Nee ik vind het gewoon erg jammer dat hier niet over na gedacht is niet da ik percee naar mijn ma wil maar ja dit wordt wel verwacht en had dan eerst even met de leden over legt voor een goede datum (zeker omdat dit een club meeting is en de bedoeling was deze 1x per jaar ofzo tedoen vind dit dus echt heel erg jammer  :(

Ik hoop dus dat er echt naar een andere datum gekekken kan worden (maak bv een poll met een paar datums waar je uit kan kiezen en neem de gene dan met de meeste stemmen ofzo)

Loesje

moederdag?? pfff.... commerciele onzin...

DonJunior

Citaat van: Loesje op 08 apr 2008 - 06:18
moederdag?? pfff.... commerciele onzin...
Hahaha of niet dan.. mijn ma kan een kaartje krijgen.. via de post..
Ik ben er bij hoor!! Moederdag of niet..

- Rik en Marian
- Pietjuh en Mimi
- SpitFire
- Jurgen
- Dannydehaan
- Sportprophet
- De Snuiter
- Daniel 100NX
- IDDesings
- Jeroentje
- Hameltje
- DonJunior

Ow en Hamel.. misschien kunnen wij iets regelen ofzo?! Dan rijdt je lekker met mij mee.. vind ik prima hoor..
Woon zelf in Breda kweet niet wat voor afstand je dan moet rijden.. maar dan kun je vanuit Breda mee in mijn NX. Stuur maar PM als je interesse hebt, ok?!

Mimi

wij gaan zondag ff een stukje touren en opzoek naar een lokatie, dan gaan we overleggen of we het daar ook mogen houden , omdat we er niet op staan te wachten dat we er weg worden gestuurd.
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.

DJ Ramonski

Als het een of andere horeca locatie is, gewoon daar iets gaan drinken met z'n allen. Dan zullen ze je niet zo gauw weg sturen.  :P
Koos NX-Loos
Nissan 100NX 1.6 SLX+ E2 (1993)
Honda Civic 1.4i Jewel (1998)

Sjees

Ik wacht de locatie nog eventjes af.. en weet ook niet of er al iets op de planning staat..

Citaat van: Zeurdoos op 08 apr 2008 - 00:45
Nee ik vind het gewoon erg jammer dat hier niet over na gedacht is niet da ik percee naar mijn ma wil maar ja dit wordt wel verwacht en had dan eerst even met de leden over legt voor een goede datum (zeker omdat dit een club meeting is en de bedoeling was deze 1x per jaar ofzo tedoen vind dit dus echt heel erg jammer  :(

Ik hoop dus dat er echt naar een andere datum gekekken kan worden (maak bv een poll met een paar datums waar je uit kan kiezen en neem de gene dan met de meeste stemmen ofzo)

Ontbijt op bed geven en een cadeautje erbij stoppen en klaar..
Daarna kan op pad..

Mimi

Citaat van: Zeurdoos op 08 apr 2008 - 00:45
Nee ik vind het gewoon erg jammer dat hier niet over na gedacht is niet da ik percee naar mijn ma wil maar ja dit wordt wel verwacht en had dan eerst even met de leden over legt voor een goede datum (zeker omdat dit een club meeting is en de bedoeling was deze 1x per jaar ofzo tedoen vind dit dus echt heel erg jammer  :(

Ik hoop dus dat er echt naar een andere datum gekekken kan worden (maak bv een poll met een paar datums waar je uit kan kiezen en neem de gene dan met de meeste stemmen ofzo)

De gene die de 11e niet kunnen ,  we willen 4x per jaar een club meeting organiseren
Found a guy with a car ,
Combined it with her passion,
To create one of her own.