Nieuws:

Krijg toegang tot alle forumdelen
van de Nissan 100NX Club

Klik hier voor het
inschrijfformulier

Hoofdmenu

Record poging 6 juni 2010 De Meern

Gestart door Mimi, 19 mrt 2010 - 20:03

Vorige topic - Volgende topic

chrisR6

Lelijke NX'jes ook welkom?
Ik schaam mij een beetje voor de staat van mijn NX tussen al die glimmende, roestvrije, goed lopende en deukvrije NX'en

sportprophet

Lelijke NXjes??? Bestaan die dan? :p

Hoogstens verpeste NXjes ;)

Pietjuh

Zoals altijd zijn alle nxen welkom, zeker deze keer omdat het om het grootste aantal gaat.
Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Zeurdoos

Citaat van: chrisR6 op 21 mrt 2010 - 15:26
Lelijke NX'jes ook welkom?
Ik schaam mij een beetje voor de staat van mijn NX tussen al die glimmende, roestvrije, goed lopende en deukvrije NX'en

Net of die van mij mooi is ;) (en op elke evenement zijn er heel erg lelijke auto's tussen hoor , en buiten dat kom je niet voor de auto's maar voor de gezeligheid) ;D

chrisR6

Gelukkig maar!
2 juni is de APK afgelopen, mocht deze verlengd worden, dan ben ik ook aanwezig;)

richardwbb

1. Pietjuh
2. Mimi
3. Twinturbo
4. Zeurdoos + Maris
5. Patrick100nx
6. Sportprophet + Keesissan + Faye.. neer gezet door patrick
7. Knight1987 (ovb)
8. Mojo
9. sexylexie
10. richardwbb
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

patrick100nx

is het trouwens geen goed idee om te gaan flyeren bv in de lokale supermarkt of gewoon aan de bomen te prikken :P..

Nissan 100NX GA16DE 1993 Antra swapt to SR20DE
Nissan 100NX GA16DS 1991 Antra -->[Sold to 100nx driver]
Re-building a SR20DE brand new!!

Zeurdoos

Is op zich wel een aardig idee ;)

sportprophet

Idd wel een idee ja.. en misschien dat we de clubkaartjes die we toch al uitdelen aan onbekende nx-rijders, kunnen nieten aan flyers?

Pietjuh

dat is wel een goed idee,

we gaan flyers regelen en deze zullen we dan bij de eerstvolgende meet uitdelen aan de mensen die hier aan mee willen helpen :-)

Horsepower is how fast you hit the wall, -Torque is how far you take the wall with you.
When the going gets tough the tough uses duct tape

Zeurdoos

Bewaar er ook wat voor 10 april ;)

100nx_power

1. Pietjuh
2. Mimi
3. Twinturbo
4. Zeurdoos + Maris
5. Patrick100nx
7. Knight1987 (ovb)
8. Mojo
9. sexylexie
10. richardwbb
11. Michxtreme + 100nx_power (ovb)

Kom op mensen  ;)

Rens

1. Pietjuh
2. Mimi
3. Twinturbo
4. Zeurdoos + Maris
5. Patrick100nx
7. Knight1987 (ovb)
8. Mojo
9. sexylexie
10. richardwbb
11. Michxtreme + 100nx_power (ovb)
12. Rens (ovb)

richardwbb

Die flyers zou ik nog krijgen van BlackOut op de laatste FCT meet maar we zijn het beide vergeten. Mischien goed idee dat de flyers op een meeting ergens in een auto liggen? Of wie heeft ze altijd bij zich, ik wil er graag een stuk of 20-30.
Achtien jaar Nissan 100nx, 1.6 carb [sloperij], 1.6 injectie [gesloopt], nu een 100nx gti. Met nu ook een k13 Micra 1.2 daily

Zeurdoos

Dat zijn andere flyers ;) daar staat alleen wa club info op . Maar als het goed is heeft iemand van het bestuur die altijd bij dacht ik ;)